کد خبر: ۷۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

افتتاح پروژه هاي بخش شيبكوه فسا در هفته دولت

پروژه هاي بخش شيبكوه از توابع شهرستان فسا همزمان با هفته دولت به بهره بردار ي رسيد .

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فسایی، با حضور محمد سميع پور معاون استاندار و فرماندار ويژه اين شهرستان،  حجت الاسلام اميني امام جمعه زاهد شهر، اميري بخشدار و تعداد ديگري از مسئولين ادارات شهرستان  و بخش ، طرحها و پروژه هاي بخش شيبكوه افتتاح شد.


بر اساس اين گزارش ابتدا مسئولين شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه زاهد شهر با وي ديدار كردند. در اين ديدار فرماندار ويژه شهرستان ضمن گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر و تبريك به مناسبت هفته دولت، فرصت خدمتگزاري به مردم را توفيق الهي بر شمرد و افزود: دولت تدبير و اميد مصمم است بر اساس عقلانيت با بهره گيري از نيروهاي شايسته و توانا به مردم خدمت كند و از سرمايه عظيم انساني، به عنوان مهمترين سرمايه به خوبي استفاده نمايد.


وي در بخش ديگري از سخنان خود اعتماد بين دولت و مردم را مولفه بسيار مهمي در رضايت مندي مردم دانست و افزود: رضايت مندي باعث همراهي و در نتيجه باعث تقويت دولت و تقويت نظام خواهد شد.


نماينده عالي دولت نگاه دولت تدبير و اميد را استفاده از ادبيات سياسي مسئولانه، انضباط مالي، مهار تورم، ايجاد اميد و بهبود اوضاع زندگي مردم دانست و افزود: دولت در سايه آرامش به دنبال اهداف مهم و بزرگ الهي و انساني است كه خير و خوشبختي را به ارمغان خواهد آورد.


همچنين در اين ديدار ، حجه الاسلام اميني  نيز ضمن تبريك هفته دولت، تلاش دولتمردان رادر عرصه هاي مختلف ستود.


در ادامه با حضور مسئولين پروژه هاي بخش شيبكوه به بهره برداري رسيد كه افتتاح مدرسه شهيد بهشتي و خـــانه بهداشت  روستاي رحيم آباد، ميدان ولي عصر فدشكويه، ساختمان شهرداري زاهد شهر15000 متر مربع آسفالت خيابان و كوچه هاي زاهد شهر، كلنگ زني گاز رساني به روستاهاي سده و بيد زرد و همچنين افتتاح بهسازي معابر سنان از مهمترين آنها بود.

در این منطقه هیچ کلنگی به زمین زده نشد.

نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان