کد خبر: ۷۵۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

فرماندار لامرد: کجایند آن هایی که می گفتند آماده کمک به دولتیم

فرماندار شهرستان لامرد گفت: برخی از افراد مدعی خدمت در یکسال گذشته حداقل یک جلسه و یک ساعت برای کمک به دولت در کنار ما نبودند اما برای پست و مقام، شب و روز در تلاشند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، مهندس منصوری فرماندار شهرستان لامرد به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه این هفته شهر لامرد شرکت و در جمع پرشور مردم و مسئولین به ایراد سخنرانی پرداخت.

منصوری فرماندار شهرستان لامرد در ابتدای سخنان خود با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به زندگی این دو دولتمرد اشاره کرد و بیان داشت: زندگی این دو عزیز الگویی ماندگار در تاریخ به جهت ساده زیستی و طرز سلوک و رفتار برای دولتمردان است. 

وی در ادامه سخنان خود به تحقق شعارها و وعده های دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید عمل به شعارها و تحقق وعده هاست که امروز همه شاهد عملی شدن آن وعده ها هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد با برشمردن یکی از وعده ها و تاکیدات دولت پیرامون سامان دادن به  وضعیت اقتصادی جامعه اظهار داشت: یکی از مواردی که دولت روی آن تاکید داشت که بحمدلله تا حدود زیادی محقق شده و در حال محقق شدن است ایجاد آرامش و امنیت فضای کسب و کار در جامعه است.

وی افزود: ما در ابتدای این دولت با تورم بالای 30 درصد و رکود منفی 6 درصد مواجه بودیم که خوشبختانه با استفاده از نخبگان و نظریات اندیشمندان به تورم زیر 14 درصد و رشد اقتصادی 3 درصد رسیدیم، این  حاصل فکر و اندیشه ایرانیست که توانست این مشکل بزرگ را حل و در جهت رفع آن قدم بردارد، ما امروز خوشبختانه آثار آن را در جامعه میبینیم. 

فرماندار شهرستان لامرد با اشاره به نوسانات بازار و رنج مردم در این زمینه خاطر نشان کرد: امیدواریم با شرایط جدید و برنامه های  دولت برای دوران پسا تحریم شاهد عبور و رشد در بخشهای اقتصادی جامعه باشیم.  

منصوری با یادآوری آغاز فعالیت و سالروز خدمت خود در فرمانداری شهرستان لامرد بیان داشت: بنده در ابتدای ورودم به این شهرستان عرض کردم با هدف گذاری توسعه شهرستان پا به این عرصه گذاشتیم و کمر همت به خدمت بستیم و از هیچ کوششی هم دریغ نخواهیم کرد.

وی در  ادامه سخنان خود در واکنش به حاشیه سازی ها گفت: ما فضا را باز کردیم تا با همدلی و همزبانی بتوانیم از همه  فرصتهای شهرستان برای خدمت به مردم استفاده کنیم، هیچ حاشیه ای هم نمیتواند ما را از خدمت باز دارد، با قدرت آمدیم و با قدرت هم میمانیم و در راه خدمت به مردم که هر لحظه اش غنیمت است انجام وظیفه خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: صداقت، راستی، پاکی و تجربه خدمت به مردم، ملاک ارزیابی دولت است، آنهایی که در کارنامه شان این مبانی و ارکان  وجود ندارد کار را در جای دیگری جستجو کنند چرا که این شهرستان، شهرستان پاکان، راستگویان و خدمتگذاران است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دولت در اجرای سیاستهای داخلی و خارجی خود  کارنامه درخشانی دارد و این نتیجه دوری از حاشیه ها است، افزود:  به حاشیه ها اهمیت نمیدهیم، اگر قرار بر اهمیت دادن بود خیلی از اتفاقات بزرگ و کم نظیر در شهرستان اتفاق نمی افتاد.  

منصوری اضافه کرد: ما برای منفعت شخصی و حکومت چند روزه و چند صبا ارزشهای انقلاب را نادیده نخواهیم گرفت.  

وی خاطر نشان کرد: نماز جمعه مظهر و دستاورد  بزرگ انقلاب و شهداست، کجایند مدعیانی که سخن  از خدمت به مردم و این انقلاب می زنند؟ در یکسال گذشته حداقل یک جلسه و یک ساعت برای کمک به دولت در کنار ما نبودند اما برای پست و مقام، شب و روز در تلاشند.  

فرماندار شهرستان لامرد با اشاره به سفر  ریاست محترم جمهور به استان فارس و آغاز فعالیت پروژه های عظیم صنعتی در این شهرستان اظهار داشت:  وقتی پروژه های بزرگ صنعتی لامرد با فرمان مبارک ریاست محترم جمهور آغاز شد برای خیلی ها سنگین و گران تمام شد چرا که دیگر  حرفی برای گفتن و حاشیه ساختن  نخواهند داشت.

منصوری با بیان اینکه همه اینها در سایه وحدت حاصل شد افزود: هرگز اجازه نخواهیم داد کسانی بیایند و این وحدت را خدشه دار کنند، فضای شهر و شهرستان نیز باید همین گونه باشد، شهری زنده و پویا، با وحدت و همدلی لایق این مردم است.

وی گفت: آنهایی که بدنبال خدشه دار کردن نام شهرستان با اقدامات سست و بچه گانه بودند دیدند چگونه با قدرت برخورد شد و به هدفشان نرسیدند.  

نماینده عالی دولت بیان کرد: در هفته دولت امسال در شهرستان لامرد پروژه های بزرگی برای افتتاح داریم این درحالی است که دولت به شدت از لحاظ مالی مشکل دارد، اما می بینیم که کارهای عمرانی متوقف نمی شود، در دهه فجر گذشته 300 میلیارد ریال افتتاح پروژه داشته ایم و در این هفته نیز  240 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بوده است.

مسئول کمیته برنامه ریزی شهرستان، با برشمردن شاخصهای توزیع اعتبارات در شهرستان  اظهار داشت:  این دولت از ابتدای مسئولیت اراده کرد از ایجاد پروژه های جدید تا به نتیجه رسیدن  پروژه های نیمه تمام خودداری کند، اینکه بعضی ها در جاهای مختلف بخواهند از نحوه توزیع  اعتبارات سوء استفاده و دستگاهای اجرایی را تضعیف کنند متوجه باشند این مردم با الفاظ و توهینها به کسی رای نمی دهند، این مردم خدمتگذار را خوب می شناسند و حامیان ولایت و رهبری هستند و حمایتهایشان هم برگرفته از سخانان حکیمانه رهبر انقلاب است.  

گفتنی است مسئولان ادارات دولتی ساعتی قبل از شروع نماز جمعه این هفته در محل مصلی حضور یافتند و با ملاقاتهای عمومی به رفع مشکلات مردم پرداختند. 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
لامرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
0
رفتن دبی