کد خبر: ۷۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

استاندار فارس: مرودشت می تواند بیشترین سهم را در جذب گردشگر داشته باشد

استاندار فارس در خصوص حل مشکل بیکاری بیان داشت: اگر تنها در زمینه گردشگری در مرودشت سرمایه گذاری نماییم امکان حل معضل بیکاری وجود دارد اما هرگز از سایر ظرفیت های این شهرستان غافل نخواهیم شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، استاندار فارس در افتتاح کارخانه کاغذ در شهرک صنعتی فتح آباد بیان داشت: مرودشت کهن پایتخت ایران است و نماد دانش و مهندسی ایران در بیش از 2500 سال قبل است و هر ایرانی به آن افتخار می کند.

محمدعلی افشانی استاندار فارس در مرودشت

سید محمد علی افشانی تصریح کرد:  ملتی که توانست 2500 سال پیش چنین سازه عظیمی با چنین محاسبات هیدرولیکی برای دفع آب های سطحی آن طراحی و برنامه ریزی کند امروز باید در بالاترین نقطه ای باشد که دانش مهندسی دارد اما فاصله زیادی وجود دارد.

افشانی در خصوص توافق هسته ای اظهار داشت: توافق هسته ای بزرگترین توفیق این دولت است  و با این توافق بخش قابل توجه ای از مشکلات امروز جامعه ما مرتفع خواهد شد.

وی افزود: با ورود ایران به چرخه اقتصاد جهانی که چند سالی با مشکلات و موانعی همراه است، ما می توانیم زمینه جذب گردشگران و سرمایه گذاران بیشتری را فراهم کنیم و از این جهت شهرستان مرودشت با توجه به بناهای تاریخی و پتانسیل بالایی که دارد می تواند بیشترین سهم را در جذب گردشگر و سرمایه گذار داشته باشد.

استاندار فارس بیان داشت: اکنون فضا به گونه ای است که امکان جذب سرمایه گذار در زمینه های مختلف در استان فارس و شهرستان مرودشت وجود دارد و با توجه به محدودیت هایی که در شرایط اقتصادی وجود دارد باید با کمترین هزینه، سطح اشتغال گسترده تری را به وجود آورد.

محمدعلی افشانی استاندار فارس در مرودشت

افشانی در خصوص رفع مشکل بیکاری بیان داشت: اگر تنها در زمینه گردشگری در مرودشت سرمایه گذاری نماییم امکان حل معظل بیکاری وجود دارد اما هرگز از سایر ظرفیت های این شهرستان غافل نخواهیم شد.

وی در خصوص تعطیلی کارخانه های مرودشت بیان داشت: شهرستان مرودشت قدمت زیادی در زمینه تولید و صنعت داشت و امروز نباید چنین مشکلاتی داشته باشد.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان