کد خبر: ۷۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

مدیر کل صنعت، معدن فارس: جبران بیکاری کارگران کارخانه آزمایش، سخت است

همتی بیان داشت: امیدوار هستیم شهرستان مرودشت بتواند به وضعیت سابق خود در زمینه صنعت دست یابد و مشکلات این شهر در زمینه صنعت حل گردد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در مراسم افتتاح کارخانه کاغذ کرافت در شهرک صنعتی فتح آباد بیان داشت: در هفته دولت چهار طرح در زمینه صنعت در استان فارس افتتاح می شود و مبلغ این چهار طرح 15 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

علی همتی افزود: از چهار طرح مذکور، دو طرح در شهرستان مرودشت افتتاح می شود و این دو طرح دارای ارزش 11 میلیارد و دویست میلیون تومان است.

همتی به مشکلات مرودشت در زمینه صنعت اشاره و بیان داشت: شهرستان مرودشت بعد از شیراز، صنعتی ترین شهرستان فارس بوده است اما در بیست سال گذشته بیشترین آسیب را در زمینه صنعت و کشاورزی داشته است.

علی همتی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس در مرودشت

وی افزود: توسعه پتروشیمی یکی از طرح هایی است که با مبلغ 1500 میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

همتی اظهار داشت: امیدوار هستیم شهرستان مرودشت بتواند به وضعیت سابق خود در زمینه صنعت دست یابد و مشکلات این شهر در زمینه صنعت حل گردد.

وی اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های مرودشت تلاش می کنیم دو صنعت مادر برای مرودشت ایجاد نماییم.

وی در خصوص معضل بیکاری در مرودشت اذعان داشت: کارخانه کاغذ مرودشت و کارخانه بیتا شیشه جم به ترتیب 40 و 29 نفر را به کارگیری خواهند کرد اما جبران بیکاری ناشی از آزمایش سخت است چرا که ناگهان 2000 نفر در کارخانه آزمایش شغل خود را از دست دادند.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان