کد خبر: ۷۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

تقدیر از مدیران نمونه زرین دشت + عکس

از مدیران و کارمندان دولت در زرین دشت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تقدیر شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  زرنوشت مدیران و کارمندان دولت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرد هم امدند تا از چهار مدیر و همچنین کارمندان نمونه هر اداره را در آخرین روز ازهفته دولت  تجلیل کنند.

در این مراسم حجت الاسلام بازیار امام جمعه زرین دشت گفت: همیشه باید در امور مردم داری خداوند را مدنظر قرار دهیم چرا که وقتی به ما یک پست و مقام داده می شود تا آنجایی که می توانیم باید تلاش کنیم تا به نحو احسن آن را انجام دهیم.


تقدیر از 4 مدیر و 32 کارمند برتر شهرستان

وی افزود: که امام صادق(ع) در حدیثی می فرمایند انسان نباید کاری کند که آبرویش برود. یعنی اگر انسان می تواند کاری را بنحو احسن نمی تواند انجام دهد  باید عاقلانه بگوید نه و از کار خود استعفا بدهد زیرا اگر در انجام آن کار کوتاهی کند آبروی خود را می برد.

در پایان این مراسم از چهار مدیر نمونه شهرستان جناب آقای مهندس محبی رئیس اداره گاز ناحیه،مهندس امیر برومند رئیس بنیاد مسکن، محمود حیدری رئیس هلال احمر ،رضا جانی پور رئیس اداره ورزش و جوانان بهمراه کارمندان نمونه هر اداره تقدیر بعمل امد.


تقدیر از 4 مدیر و 32 کارمند برتر شهرستانتقدیر از 4 مدیر و 32 کارمند برتر شهرستانتقدیر از 4 مدیر و 32 کارمند برتر شهرستانتقدیر از 4 مدیر و 32 کارمند برتر شهرستانتقدیر از 4 مدیر و 32 کارمند برتر شهرستان
نظرات بینندگان