کد خبر: ۷۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

عضو شورای شهر شیراز: بی‌طرفی مجری انتخابات در شهر شیراز مورد تردید است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بی‌طرفی فرمانداری شیراز در انتخابات مورد تردید است.
به گزارش شیرازه، ابراهیم شعرا در گفت‌ و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: در مراسم گرامیداشت هفته دولت و شورای اداری شهرستان شیراز شاهد آن بودیم که فرمانداری شهرستان شیراز که مجری انتخابات است و بنا بر قانون باید بی‌طرفی کاملی نسبت به سلایق سیاسی داشته باشد، در رفتاری خلاف قانون، جلسه بزرگداشت هفته دولت را به میتینگ سیاسی بدل کرده و علاوه بر حضور تشکل‌های اصلاح‌طلب، رئیس شورای اصلاح‌طلبان فارس را به‌عنوان سخنران به پشت تریبون دعوت کرده است.

وی افزود: حضور گروهی سیاسی که می‌خواهد در بحث انتخابات کاندیدا معرفی کند در یک مراسم رسمی دولتی، بی‌طرفی مجری انتخابات شهر شیراز را زیر سؤال می‌برد.

شعرا ادامه داد: از طرفی در این جلسه رئیس شورای شهر شیراز با هدف تجلیل از شورای نمونه دعوت شده و بعد از اجابت دعوت و حضور وی، فرد دیگری را برای سخنرانی و دریافت جایزه به روی سن دعوت می‌کنند و مجموعه این اقدامات از نظر ما بیانگر جهت‌گیری به‌شدت سیاسی و حب و بغض‌های جناحی است که در رفتار یک‌ نهاد دولتی تجلی پیدا کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: با توجه به اظهارات رئیس‌جمهور و وزیر کشور مبنی بر لزوم حضور تمام سلایق در انتخابات و بی‌طرفی مجری انتخابات در راستای تحقق رأی مردم، اعلام می‌کنیم که این مهم با رویه‌ای که در شیراز مشاهده می‌شود قابل تحقق نیست.

شعرا خاطرنشان کرد: از سویی استاندار محترم فارس را نیز تحذیر می‌دهیم که وحدت و همدلی مد نظر ایشان و عزمی که برای تعامل همه‌جانبه در راستای پیشرفت و توسعه فارس وعده داده‌اند با این‌ گونه اقدامات محقق نخواهد شد و با کمال تأسف باید بگوییم که با روند در پیش‌ گرفته شده آینده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این استان را چندان روشن ارزیابی نمی‌کنیم.

به گزارش فارس، دعوت از افراد غیرمرتبط و دارای گرایشات ویژه و اختصاص صندلی‌های برخی مراسم به آنان، از چندی قبل در برخی مجامع دولتی استان فارس مشاهده می‌شود.

نظرات بینندگان