کد خبر: ۷۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
عضو شورای شهر حاجی آباد عنوان کرد:

تشکیل همیاران شورا در محله ها/مردم با منخبین خود در شورا تعامل کنند

کشتکار گفت: انتظار ما از مردم و بالاخص جوانان تحصیل کرده ، متخصص و معتمدین محله ای این است که تعامل خود با شورا در مسایل شهر بیشتر نمایند و حتی در انجام امور ما را به صورت شفاهی و حتی کتبی مشورت دهند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیراه به نقل از  زرنوشت،  حسین کشتکار عضو جدید شورای شهر حاجی آباد به اتفاق شهردار با حضور در محله امامزاده از وضعیت فاضلاب این محله بازدید نمودند.


در حاشیه این بازدید کشتکار به خبر نگار ما گفت:انتظار ما از مردم و بالاخص جوانان تحصیل کرده ، متخصص و معتمدین محله ای این است که تعامل خود با شورا در مسایل شهر بیشتر نمایند و حتی در انجام امور ما را به صورت شفاهی و حتی کتبی مشورت دهند.


وی ادامه داد:بنابر پیشنهاد بنده همیاران شورا در محلات به عنوان اعضای شورای های محله تشکیل خواهد شد. چرا که هرچه قدر هم تعداد ما زیاد باشد باز ممکن است از برخی مسائل مربوط به یک محله اطلاع نداشته باشیم.


کشتکار در خصوص تعداد این اعضا گفت: شورای محله  متشکل از حدود ده نفر از جوانان و موثرین در محله ها شکل خواهد گرفت که طی جلسات منظم در مساجد و دفتر شورا به عنوان رابطین مردم به اعضای شورای شهر فعالیت خواهد نمود.


نظرات بینندگان