کد خبر: ۷۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۴

افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت در بخش «سرچهان» بوانات

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندارشهرستان و امام جمعه بخش سرچهان بوانات 17 طرح عمرانی در بخش سرچهان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، بمناسبت هفته دولت  ۱۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با حضور دکتر زارع نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی، محمد اسداللهی فرماندارشهرستان بوانات، حجت الاسلام طلایی امام جمعه بخش «سرچهان» و حجت علی سلیمی بخشدارسرچهان و جمعی از مسئولین ادارات در بخش سرچهان بوانات افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

زارع نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت با افتتاح طرح ها و پروژه ها یاد و خاطره شهیدان دولت، "رجایی و باهنر" زنده می گردد.

وی با اشاره به افتتاح طرح ها در بخش سرچهان افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر ساله طرح ها و پروژه های مطلوبی در سطح روستاها و شهرها افتتاح می گردد که این نشان از فعالیت بی دریغ مسئولین و دولت در جهت رفاه اجتماعی می باشد.

محمد اسداللهی فرماندار شهرستان بوانات نیزدر این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خاطرنشان کرد: هفته دولت ایام بازگو نمودن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اظهار داشت: امورات و پروژه هایی که در سطح شهرها و روستاها انجام می شود بایستی به اطلاع مردم رسانده شود و بهترین ایام اطلاع رسانی هفته دولت می باشد.
این طرح ها شامل:
کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای کوپان ، کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای دوست آباد ، کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای توجردی، کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای نویه با اعتبار اولیه سیصد میلیون ریال.کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای قاسم آباد با اعتبار اولیه دویست میلیون ریال.

_ افتتاح ساختمان دهیاری روستای چناروئیه با زیر بنای ۱۱۶ مترمربع، در زمین به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال.افتتاح شبکه برق رسانی به طرح توسعه روستای باغ صفا با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال. برق رسانی به روستای خیرآباد با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال.افتتاح طرح کانال آبرسانی کشاورزی در روستای جوکان با اعتبار دومیلیارد و سیصدوپنجاه میلیون ریال.

_ افتتاح طرح کانال آبرسانی کشاورزی روستای برازجان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال.افتتاح خانه بهداشت روستای قنات ابراهیم با اعتبار هشتصد و پنجاه میلیون ریال. افتتاح خانه بهداشت روستای محمودآباد با اعتبار هشتصد و پنجاه میلیون ریال.

_ افتتاح یک واحد دامپروری ۵۰۰ راسی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در شمال روستای دشت رئیس.افتتاح پروژه گاز رسانی به روستای دوست آباد با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال، آسفالت، لبه گذاری و روشنایی تعدادی از معابر شهر کره ای با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و سیصد و چهل وشش میلیون ریال


_ زیر سازی، آسفالت، لبه گذاری و روشنایی تعدادی از معابر شهر حسامی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال.

انتهای پیام/224224

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان