کد خبر: ۷۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۴

انصارالمهدی فسا مجوز لیگ برتر سال آینده را گرفت

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی جوانان کشور در شهرستان تویسرکان برگزار شد و هشت تیم برتر این مسابقات راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فسایی، با توجه به مصوبه جدید سازمان لیگ فوتسال سال آینده لیگ برتر جوانان تشکیل خواهد شد و برای حضور در این رقابتها تیمها میبایستی در جمع هشت تیم برتر امسال قرار میگرفتند و این شرایط به شدت حساسیت مرحله یک هشتم نهایی را بالا برده بود.

تیم انصارالمهدی با این اوصاف به مقابله با تیم آروین سقز پرداخت و تماشاگران شاهد یک بازی بسیار نزدیک و پر هیجان بودند. فسایی ها ابتدا با 2 گل رضا زارع و محسن راه پیما از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه تیم سقز حملات بسیار زیادی را روی دروازه تیم انصارالمهدی شکل داد و در نهایت در حالی که تنها یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود بازی را به تساوی کشاند. در حالی که همگان بازی را در وقت های قانونی تمام شده تصور می کردند رضا زارع یکبار دیگر تور دروازه نماینده سقز را به لرزه در آورد و باعث پیروزی تیم انصارالمهدی در این دیدار شد.

بدین ترتیب شاگردان هادی دهقانی علاوه بر صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات توانستند مجوز حضور در لیگ برتر فوتسال جوانان ایران در سال آینده را نیز کسب نمایند.
نظرات بینندگان