کد خبر: ۷۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۴

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از سپاه کازرون تجلیل کرد + عکس

متن لوح تقدیر که به امضای امیرسرتیپ ستاد احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران رسیده بود قرائت شد و همراه با هدایایی به رسم یادبود به سرگرد پاسدارعلی نظر پور، سروان پاسدار هادی عارف، بسیجی محمدهادی صحرابان و بسیجی مهدی راستی پور اهدا شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، امیر امیر سرتیپ دوم ستاد محمد عسکری فرمانده مرکز آموزش 07 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون که به منظور تجلیل از زحمات پاسداران این ناحیه در برگزاری یادواره شهدای ارتش شهرستان کازرون انجام گرفت، در سخنانی با اشاره به چگونگی تصمیم گیری برای برگزاری این یادواره، اظهار داشت: در یکی از روزها حجت الاسلام آزاداه با حضور در دفتر بنده، بحث برگزاری این یادواره را که با وجود برگزاری یادواره های گسترده در سطح شهرستان مورد غفلت واقع شده بود  را مطرح کردند و بعد از بررسی جوانب این کار و برآورد هزینه، تصمیم به برگزاری این یادواره نمودیم که خوشبختانه با همت دوستان و با حضور فرمانده نیروزی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امام جمعه محترم شیراز و دیگر مسئولان کشوری و لشکری، آبرومندانه و در سطح بالایی برگزار شد.

تجلیل ارتش از سپاه کازرون

وی با بیان اینکه بعد از برگزاری یادواره 200 شهید ارتش شهرستان کازرون که نخستین یادواره از نوع خود در کشور به شمار می رفت، بیست یادواره دیگر توسط ارتش در جای جای کشور برگزار شد، گفت: از آنجایی که استان بوشهر نیز تحت نظر ما محسوب می شود در نظر داریم بعد از شناسایی شهدای ارتش این منظقه، یادواره ای را نیز برگزار نماییم.

امیر سرتیپ ستاد محمد عسکری فرمانده مرکز 07 ارتش کازرون

عسکری با تشکر از همکاری ناحیه کازرون در برگزاری یادواره 200 شهید ارتش شهرستان عنوان داشت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ما، حاصل خون شهدا است و اگر امروز صاحب عزت و اقتداریم مدیون جوانانی هستیم که جان خویش را نثار کردند تا امروز در امنیت کامل باشیم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت سیج سپاه کازرون نیز در این نشست با بیان اینکه در برگزاری یادواره های شهدا، هیچ نفاوتی بین یگان های نیروهای نظامی وجود ندارد، اظهار داشت: همکاری ما با دیگر نهادها از جمله وظایف ذاتی سپاه به شمار می رود.

وی بیان داشت: ابتکار امام خمینی (ره) در حفظ ارتش و تشکیل سپاه شاید در ابتدا برای برخی مبهم می نمود اما اکنون که در شرایط بحرانی منطقه با اقتدار در امنیت کامل هستیم درستی تصمیم امام(ره) برکسی پوشیده نیست.

تجلیل ارتش از سپاه کازرون

شرفی با اشاره به نا امیدی دشمنان از ایجاد تفرقه بین قوای نظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: جنگ و نا آرامی در برخی از کشورها به علت عدم اتحاد قوای نظامی و نهادهای حاکمیتی است اما در ایران با وجود در راس بودن ولایت مطلقه فقیه یکپارچگی مثال زدنی در برابر دشمنان وجود دارد که موجب دلسردی آن ها شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با اشاره به وجود کانون پیشکسوتان سپاه که از بازنشستگان این سازمان تشکیل شده است و برنامه های مختلفی را برای این قشر اجرا می نماید، خواستار حضور بازنشستگان ارتش در این مجموعه شد و خاطرنشان کرد: بسیج مجموعه ای فراگیر با ظرفیتی عظیم است و در راستای هم افزایی می شود تشکل های مشترک ایجاد کرد.

تجلیل ارتش از سپاه کازرون

در ادامه این نشست متن لوح تقدیر که به امضای امیرسرتیپ ستاد احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران رسیده بود قرائت شد و همراه با هدایایی به رسم یادبود به سرگرد پاسدارعلی نظر پور، سروان پاسدار هادی عارف، بسیجی محمدهادی صحرابان و بسیجی مهدی راستی پور اهدا شد.

تجلیل ارتش از سپاه کازرون

تجلیل ارتش از سپاه کازرون

تجلیل ارتش از سپاه کازرون

سرهنپ پاسدار غلامرضا شرفی امیر سرتیپ ستاد محمد عسکری، عکس

تجلیل ارتش از سپاه کازرون


نظرات بینندگان