کد خبر: ۷۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
نماینده مردم ممسنی و رستم:

جذب اعتبار 50 میلیاردی برای ممسنی و رستم از ماده 180

شفیعی گفت: احتمالا امسال در ماده 180 اعتباری بالغ برای 50 میلیارد تومان برای شهرستان های ممسنی و رستم جذب خواهد شد

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و رستم در گفتگو با خبرنگار نورآنلاین بیان داشت: احتمالا امسال در ماده 180 اعتباری بالغ برای 50 میلیارد تومان برای شهرستان های ممسنی و رستم جذب خواهد شد که میزان دقیق این رقم بعداً اعلام خواهد شد. 34 میلیارد آن در حوزه استانی و 15 میلیارد نیز برای پروژه های ملی تخصیص داده خواهد شد. غالب این اعتبار در طرح های آبرسانی، راه سازی، مقاوم سازی و طبق مصوبات دولت هزینه خواهد شد.

شفیعی افزود: مردم مطلع باشند شاخصه های توسعه ممسنی و رستم را به گونه ای تعریف کرده ایم که در آینده هر کسی فرماندار و یا نماینده شد چنین اعتبارات و مبالغی برای شهرستان در نظر گرفته خواهد شد. شاخص توسعه در حدی تعریف شده که براساس این شاخص ها همواره مبالغ مناسبی در تخصیص اعتبارات، از آن این دو شهرستان خواهد شد.

نوذر شفیعی نمانیده مردم ممسنی و رستم

وی با اشاره به اینکه بسیاری از وعده های انتخاباتی خود را به سرانجام رسانده گفت: استخر سرپوشیده شهر نورآباد در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد پیش بینی می شود حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در برداشته باشد که وزارت نفت یک میلیارد و 500 میلیون تومان آن را  متقبل شده است.

راه اندازی پروژه بید بلند ، طرح امیدواره کننده ای برای مجموعه پتروشیمی های دنا از جمله پتروشیمی ممسنی است که در آینده نزدیک دکتر لاریجانی، وزیر نفت و سایر نمایندگانی که در این مساله درگیر هستند در مراسم کلنگ زنی آن شرکت خواهند کرد.

شفیعی در خصوص برنامه های آینده ی خود نیز گفت: در صورت تصویب  دولت در آینده مردم شهرستان ممسنی خبرهای خوشی درخصوص پارس جنوبی و عسلویه خواهند شنید که در آن زمان این موضوع رسانه ای خواهد شد. همچنین گاز دشمن زیاری از برنامه هایی است که در حال پیگیری آن هستیم.

 

وی اضافه کرد: خانه مهر بازنشستگان، بیمارستان های ممسنی و رستم، درمانگاه تامین اجتماعی، سدپارسیان، تحولات سدشیو، جاده قائمیه - بابامیدان، گاز رسانی به مناطق شهرستان از جمله ماهور و بردنگان، کاهش 5 درصدی مالیات کارمندان و ... تنها بخش از فعالیت های صورت گرفته در چند سال گذشته است. در حالی این فعالیت ها  رخ داده که نرخ نفت به بشکه ای کمتر از 40 هزار دلار رسیده است  در حالی که در دوره نمایندگی های گذشته حتی نرخ نفت به 140 هزار دلار نیز رسیده بود. در این مقایسه حتما رسانه ها و مردم درک خواهند کرد که چه اقدامات بزرگی صورت گرفته است.

نمیانده مردم ممسنی و رستم گفت: تعرفه برق گرمسیری ممسنی از دیگر اقدمات بود که باعث کاهش 30 الی 50درصدی هزینه ها شد اما مغرضین به دنبال کوچک کردن این کار بودند. مردم نسبت به این مسائل آگاه هستند. با موجی از اغراض مواجه هستیم این افراد به دنبال منافع خود هستند و می خواهند سوء استفاده کنند. دست این افراد کوتاه شده است بنابراین به هوچی گری و جنجال روی آورده اند و می خواهند اقدامات انجام شده را کوچک نمایی کنند. امیدواریم رسانه ها و مردم آگاهانه به این موضوع نگاه کنند.

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان