کد خبر: ۷۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴

ترنم باران تابستانی در شهرستان سپیدان

با تغییر ناگهانی وضعیت جوی هوا، بارش شدید باران در سپیدان موجب آب گرفتگی برخی از معابر و خیابانهای این شهر شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون،، با وجود گرم شدن هوای امروز سپیدان، ظهر امروز شنبه14 شهریورماه بارش باران مردم شهرستان و به ویژه مسافران اسکان یافته در پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری را غافلگیر و برخی از معابر و خیابانهای این شهر دچار آبگرفتگی و کندی تردد خودروها شد.

پیش ازاین اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرده بود که بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای برای روز شنبه، نشانگر بارش باران، وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط استان خواهد بود.

مسئول خدمات شهری شهرداری اردکان با بیان اینکه مقابله با آب‌گرفتگی‌های معابر از وظایف اصلی مشخص شده برای خدمات شهری است، گفت: در زمان بارش‌های باران و وقوع حوادث غیر‌مترقبه اقدامات لازم را برای رسیدگی به این حوادث انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در زمان بروز حوادث غیر‌مترقبه و بارش‌های باران براساس دستور‌العمل‌های مشخص نسبت به انجام اقدامات لازم اقدام می‌کنیم، گفت: در زمان بارش‌های  اکیپی سیار در مرکزشهر برای رسیدگی به حوادث و آب‌گرفتگی‌ها در این مناطق فعالیت می‌کنند. او با اشاره به اینکه در زمان بارش باران عوامل مختلفی از جمله خدمات شهری، آتش‌نشانی و نیرو‌های دیگر در مناطق شهر فعال شده اند.


به گزارش مارگون، ترنم باران در شهر که از ظهر امروز آغاز شده است موجب کاهش دمای بیش از 15 درجه ای این شهر شده است.بارش باران در مرکز شهرستان موجب کندی عبور و مرور خودروها شد.

نظرات بینندگان