کد خبر: ۷۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴

کارگردان مختارنامه در خوشا شیراز/ درخواست مدیرکل صدا و سیمای فارس از میرباقری برای کمک به ساخت سریال شاهچراغ

داوود میرباقری با رئیس صدا و سیمای فارس دیدار کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، سید داوود میر باقری کارگردان نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون در برنامه خوشا شیراز با مردم استان فارس و علاقمندان و هنرمندان این استان گفتگو کرد.

کارگردان سریال های امام علی (ع) و مختار نامه ابراز امیدواری کرد که بتواند در آینده ای نزدیک سریال سلمان فارسی را آغاز کند.

میر باقری در این برنامه گفت که مشتاق است در خصوص حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) نیز اثری ماندگار خلق کند

این هنرمند پیشکسوت کشور بعد از برنامه در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای فارس بستر های فراوان و زمینه های کم نظیر فارس را شایسته معرفی بیشتر به جهانیان دانست.

در این دیدار که خانم ستاره اسکندری بازیگر تلویزیون و سینما نیز حضور داشت سهرابی با بر شمردن قابلیت ها فراوان استان فارس برای تولید آثار نمایشی گفت بسیاری از هنرمندان امروز کشور این خطه هنر پرور کار خود را آغاز و امروز منشاء خدمت به کشور هستند.

مدیر کل صدا و سیمای فارس تولید سریال حضرت احمد ابن موسی (ع) را با مساعدت و مشارکت مسئولان کشور و استان یکی از آرزوهای دست یافتنی خود دانست و از این هنرمند نامی کشور خواست در تحقق این موضوع مرکز فارس را یاری کند تا اثر ماندگار و فاخر دیگری در تاریخ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

نظرات بینندگان