کد خبر: ۷۵۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴

تشکر هاشمی از ارتش برای آموزش خلبانی به مهدی و یاسر!

فرمانده و جانشین دانشكده پرواز نیروی هوایی آمدند. به خاطر تعلیم خلبانی به مهدی و یاسر در چند روز گذشته - كه امروز مرحله ابتدایی پایان یافته - از آنها تشكر كردم.
به گزارش شیرازه به نقل از جهان نیوز، آقای هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات خود در روز ۹ شهریور سال ۱۳۶۸ نوشته است: ساعت چهارونیم صبح بیدار شدم. نماز و ورزش و خواندن گزارش‌ها و استماع رادیوها مطابق معمول و سپس انجام كارها تا ساعت هشت ونیم انجام شد. آقای آیت‌اللهی وزیر سابق معادن و فلزات آمد. از ایشان به خاطر كنار گذاشتنش عذرخواهی كردم. با روحیه خوبی برخورد می‌كند و آماده كار حتی زیر نظر وزیر جدید است. یك قوطی سوهان از قم آورده بود. یك جلد قرآن به ایشان هدیه كردم. او نظراتی درباره وضع طرح‌ها و كارهای وزارت داد.

استانداران پنج استان جنگ زده آمدند. آنها مشكلات بازسازی شامل كمبود اعتبار، ضعف پشتیبانی و عدم همكاری نیروهای مسلح را مطرح كردند. دكتر [حسن] حبیبی آمد. درباره طرح تشكیلات و شرح وظایف نهاد ریاست جمهوری تصمیم نهایی اتخاذ شد و درباره سازمان‌ها قرار شد احكام مسئولان را تهیه كند و امضاء نمایم.

تیمسار [منصور] ستاری آمد. گزارش نیروی هوایی را داد و بیست میلیون تومان كمك برای صنایع و تعمیرات گرفت. [آقای محمد سعیدی‌کیا] وزیر راه آمد. گزارش وضع حمل و نقل و نیازها و طرح‌ها را داد و برای بهتر شدن اعتبارات برنامه پنجساله استمداد كرد. متن استعفا از جانشینی فرماندهی كل قوا را نوشتم و با آیت‌الله خامنه‌ای مشورت كردم .

تلفنی به آقای [محسن] نوربخش [وزیر امور اقتصادی و دارایی] درخصوص طرح فعال كردن صنایع تاكید نمودم. فرمانده و جانشین دانشكده پرواز نیروی هوایی آمدند. به خاطر تعلیم خلبانی به مهدی و یاسر در چند روز گذشته - كه امروز مرحله ابتدایی پایان یافته - از آنها تشكر كردم. آنها شرحی از وضع دانشكده دادند.

سه نفر از نمایندگان خط مستقل مجلس آمدند. به خاطر حمایت از كابینه و خواست من از آنها تشكر كردم. آقای حسین مرعشی آمد و درباره مشكلات برنامه [پنجساله] گفت. آقایان [محسن] نوربخش و [عطاءالله] مهاجرانی و نواب آمدند. درباره مصالحه با هند مذاكره شد. احكام [آقایان مسعود روغنی زنجانی و رضا امراللهی] رؤسای سازمان‌های برنامه و بودجه و انرژی اتمی را نوشتم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
0
یاد اموزش زبان انگلیسی یه بنده خدایی در پانسون وازرت خارجه در افریقای جنوبی افتادم!