کد خبر: ۷۵۵۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴

جلسات کانون فرهنگی رهپویان وصال در حسینیه شهدا به پایان رسید/ اعلام یک شماره حساب برای دریافت کمک

جلسات کانون فرهنگی رهپویان وصال در محل حسینیه شهدا به پایان رسید.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، جلسات کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز در محل حسینیه شهدا به پایان رسید و مکان بعدی تشکیل جلسات این کانون هنوز مشخص نشده است. مدتی پیش خانواده مرحوم جلایر به عنوان واقف اعلام کردند که مهلت استفاده موقت از سوله های برگزاری مراسم ها تا 15 شهریور 1394 می باشد و تا این تاریخ، کانون می بایست این مکان را تخلیه نماید.
متن اطلاعیه اتمام حضور کانون فرهنگی رهپویان وصال در حسینیه شهدا به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

... و زمان جدایی از معراج یاران سفرکرده‌مان سر رسید.

اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ....

می رویم تا معراج یاران عزیزمان، شهدای پاکمان و دوستان دیروزمان را ترک کنیم تا در انتظار تقدیری بمانیم که حی لایموت برایمان رقم زده است.

بدینوسیله باستحضار می رساند جلسات کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز از تاریخ شنبه 14 شهریور 1394 به بعد در محل حسینیه سیدالشهداء برگزار نخواهد و زمان و مکان جلسات بعدی از طریق سایت به اطلاع عموم خواهد رسید.

همچنین بنا به اعلام روابط عمومی کانون، عزیزانی که به هر صورت تمایل دارند جهت فراهم آمدن مکان جدید برای برگزاری جلسات مشارکت داشته باشند از طرق زیر می توانند اقدام نمایند:
+ پرداخت به صورت آنلاین

+ شماره کارت: 6037991899510501

+ شماره حساب: 0107107699002

همچنین شماره تلفن 09173169215 ( جناب آقای پاریابی، مدیر روابط عمومی کانون ) آماده پاسخگویی و هماهنگی بیشتر با علاقمندان به مشارکت در این امر خیر می باشد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
0
چشم و دل مسولین روشن . مخصوصا علمای شهر !!!!!!
شهروند شیرازی
-
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
0
در شهری که به نام سومین حرم اهل بیت (ع) است چرا مسئولین به تشکلی که هر هفته جلسه ای دارند که به نشر اخلاق اسلامی می پردازد و با توسل به اهل بیت (ع) آرامش و تزکینه نفس را برای مستمعینش به ارمغان دارد کمک نمی کنند. مستمعینی که اغلب جوانند و تعدادشان هم زیاد است.
رزمجویی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
0
اینجا شیراز است سومین حرم اهل بیت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
یار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
0
هر دم از این باغ بری میرسد!!چشم مسوولین شهر سومین حرم اهل بیت و پایتخت فرهنگی کشور روشن!!!کاش بجای تاکید و درگیر شدن سطحی در الفاظ به اعمالمون دقیق میشدیم!