کد خبر: ۷۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
با حکم دادستان دادگستری مُهـر:

شرکت «ابر تجارت سیمرغ» در شهرستان مهر پلمپ شد/ مالباختگان اقدام کنند

به همت نیروهای اطلاعاتی سپاه شهرستان مُهـر و حکم دادستانی شرکت ابر تجارت سیمرغ که بدون مجوز قانونی در وراوی در حال فعالیت بود، پلمپ شد

به گزارش  سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از عصر مُهـر، در پی اطلاع از فعالیت یک شرکت با عنوان بازاریابی در شهر وراوی با نام شرکت ابر تجارت سیمرغ که به‌صورت غیرقانونی اقدام به راه‌اندازی مکانی به‌عنوان شرکت بازاریابی و برگزاری جلسات آموزشی نموده که این موجب جذب بسیاری از جوانان دختر و پسر و اغفال افکار آنان شده است.

لازم به ذکر است عوامل این شرکت غیرقانونی جهت قانونی جلوه دادن فعالیت خود برخی مدارک و مستنداتی نیز به اعضاء ارائه نموده است.

در این راستا نیروهای امنیتی سپاه شهرستان مهر طی بررسی‌های انجام‌شده و طبق هماهنگی با مقامات قضایی شهرستان اقدام به پلمپ این محل نموده است.

با توجه به اینکه تعدادی از همشهریان در سطح شهرستان مهر به‌عنوان اعضاء در این شرکت فعالیت داشته و در کلاس‌های آموزشی آنان نیز شرکت نموده‌اند و بعضاً خساراتی متحمل شده‌اند در این راستا و بر اساس اعلام مقامات قضایی شهرستان درصورتی‌که شهروندانی در این خصوص شکایتی دارند به شعبه دادگستری شهرستان مراجعه نمایند.

با توجه به فعالیت‌های متعدد و سوءاستفاده افراد سودجو به اشکال مختلف در سطح جامعه، افراد و خانواده‌ها آگاهانه وارد فعالیت‌ها شوند.

لازم به ذکر است مدیران اصلی شرکت مذکور 3 نفر غیربومی بوده که افراد محلی نیز در کنار آن‌ها فعالیت داشته‌اند.

نظرات بینندگان