کد خبر: ۷۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
امام جمعه سپیدان:

با احیا معروف ونهی ازمنکر در جامعه شاهد ناهنجاری نخواهیم بود

موسوی انور گفت: وقتی امر به معروف ونهی از منکر در جامعه همگانی واحیاء شد نا امنی برای هنجار شکن ها ایجاد می شود و دیگر شاهد ناهنجاری در جامعه نخواهیم بود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، جلسه شوراهای امربه معروف ونهی از منکر روستاهای بهرغان وبرشنه با حضور مسئول ودبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان سپیدان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان در این جلسه بابیان حدیثی از مولای متقیان بدین شرح که ستون فقرات دین امر به معروف ونهی ازمنکر است؛ اثرات جامعه بدون امر به معروف ونهی از منکر را هرج ومرج، رضائل اخلاقی، فساد، بی بندوباری و...خوانده وبااعتقاد به این که امر به معروف در جامعه باید همگانی شود؛ اظهار داشت: وقتی امر به معروف ونهی از منکر در جامعه همگانی واحیاء شد نا امنی برای هنجار شکن ها ایجاد می شود و دیگر شاهد ناهنجاری در جامعه نخواهیم بود.

وی زبان لین، پوشش ، رفتار و سکنات مناسب شخص آمر به معروف را مهم خوانده و با تصریح اینکه افراط و تفریط در هر زمینه ایی سبب نتیجه گیری برعکس ومنفی می شود؛خواستار حضور روحانی در گروه های امر به معروف شهرستان شد.

سرهنگ دوم پاسدارمرتضی خسروانی نیز در این جلسه ضمن ایجابی کار کردن درزمینه امربه معروف؛ روستا های بهرغان وبرشنه را محور های مهم شهرستان دانسته وابراز داشت: حضور برادران روحانی آقایان زارع کار وشعبانی وبرگزاری نماز جماعت وارائه مشاوره  در تفرجگاههای دومنطقه تاکنون مسمر به ثمر بوده است.

سروان پاسدار حمزه صدیق به عنوان نماینده دبیرستاد احیای  امر به معروف ونهی از منکر شهرستان از برگزاری جلسات آموزشی جهت آمرین به معروف در آینده خبرداد.

نظرات بینندگان