کد خبر: ۷۵۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
رفتارشناسی اپوزیسیونی دو خواهر

دختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟+جدول

در چند سال اخیر حضور دختران آقای هاشمی در رسانه‌ها چند برابر شده است و اظهارنظرهای جنجالی رنگارنگی از این دوخواهر مطرح‌ شده‌ است.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، کمتر خانواده‌ای در ایران پیدا می‌شود که همه اعضای آن در فضای سیاسی کشور فعال بوده و اظهارنظرهای جنجالی زیادی داشته باشند؛ خانواده آقای اکبر هاشمی رفسنجانی جزء همین معدود خانواده‌هاست. البته در میان این خانواده، سهم زنان شاید بیشتر از مردان باشد و فائزه هاشمی به‌تنهایی جور بقیه برادران و خواهرانش را در اظهارنظرهای جنجالی می‌کشد و همیشه در رسانه‌ها حضوری فعال دارد.تهای پیام/

در چند سال اخیر حضور دختران آقای هاشمی در رسانه‌ها چند برابر شده است و اظهارنظرهای جنجالی زیادی از سوی این دو نفر نسبت به موضوعات مختلف مطرح‌شده است. فائزه هاشمی کارنامه جالبی در این زمینه دارد و درباره بیشتر موضوعات سیاسی موضع‌گیری کرده است؛ از رد صلاحیت پدرش تا مقایسه چندباره نظام جمهوری اسلامی با رژیم طاغوت گرفته تا تعریف از عناصر ضدانقلاب و منافق و بهایی.

فاطمه هاشمی هرچند کمتر از خواهر جوان‌ترش در فضای سیاسی فعالیت می‌کند، اما با موضعی که اخیراً به نقل از پدرش مطرح کرد، دوباره جنجال‌هایی را در رسانه‌ها ایجاد کرد. او به نقل از پدرش گفت: «سال 88 روزی پدر ما را دورهم جمع کردند و گفتند دو راه برای زندگی جلوی ما هست: یکی اینکه با حکومت و کسانی که تخلف و ظلم می‌کنند، باشیم و قطعاً شما بهترین زندگی را خواهید داشت؛ اما اگر در کنار مردم قرار بگیرم و از مردم حمایت کنم، شما را اذیت می‌کنند و به زندان می‌اندازند و برخوردهای غیرقانونی با شما انجام می‌دهند و شما باید این‌ها را تحمل‌کنید و ما هم گفتیم تحمل می‌کنیم زیرا چیزی جز راه درست در کنار مردم را نمی‌خواهیم!» این اظهارات که از سوی پدر فاطمه تکذیب نشد، در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد به لحاظ حقوقی قابل‌پیگیری است و در آن اتهامات زیادی به‌نظام اسلامی واردشده است.

اظهارنظرهای جنجالی فائزه و فاطمه هاشمی را در دو جدول جداگانه می‌توان دسته‌بندی کرد.

دختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟+جدولدختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟+جدولدختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟+جدول
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
0
یکی نیست به این خانواده محترم بگه در مقابل رهبری ایستادن یعنی با مردم بودن راستی از سهم دانشکاه آزاد چه خبر