کد خبر: ۷۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴

گردهمایی مدیران شعب بانک توسعه تعاون فارس در سپیدان

جلسه بررسی عملکرد تعدادی از شعب بانک توسعه تعاون استان فارس با حضور مدیر شعب استان ،حراست،معاونان ،کارشناسان و تعدادی از روسای شعب شمال استان فارس در شهرستان سپیدان در مجموعه گردشگری آبشاران شاندیز (تنگ مروارید) برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون ؛جلسه بررسی عملکرد تعدادی از شعب بانک توسعه تعاون استان فارس با حضور مدیر شعب استان ،حراست،معاونان ،کارشناسان و تعدادی از روسای شعب شمال استان فارس در شهرستان سپیدان در مجموعه گردشگری آبشاران شاندیز (تنگ مروارید) برگزار شد.

مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان فارس، مراد علیمردانی در این جلسه با اشاره به جذب منابع ارزان قیمت،  اظهارداشت: باید تلاش کنیم از طریق مسیر یابی بودجه دستگاه ها و فعالان اقتصادی  راشناسایی کنیم و از طریق مذاکره با آنها منابع خوبی را جذب کنیم.

وی گفت: همکاران با مطالعه و یادگیری تکنیک های مشتری مداری و حفظ مشتریان فعلی بانک با هدف ماندگاری منابع آنها،به سمت شناسایی جامعه هدف جدید برنامه ریزی کنند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان فارس افزود: برگزاری جلسات منظم با مشتریان ویژه،رصد مشتریان برتر و ومذاکره با آنها جهت ارائه خدمات  و ارتباط مستمر با آنان را روسای شهب باید در دستور کار خود قرر دهند و نتایج را به مدیریت ارسال نمایند.


در ادامه هر کدام از روسای شعب شرکت کننده در جلسه با ارائه عملکرد شعب، پیشنهادات خود را در بخش های  وصول مطالبات، تجهیز منابع و تسهیلات بیان کردند.

نظرات بینندگان