کد خبر: ۷۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴

اختلاسی با بوی نفت در شهرستان نی ریز/ 4 نفر دستگیر شدند

اواخر مرداد ماه امسال بود که خبر اختلاس نفتی در یکی از بخش های نی ریز مانند بمب در میان افکار عمومی ترکید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نبض نی ریز، اواخر مرداد ماه امسال بود که خبر اختلاس نفتی در یکی از بخش های نی ریز مانند بمب در میان افکار عمومی ترکید، در حالی که پرونده اختلاس در یکی از ادارات نی ریز در دادگاه همچنان باز بود.

در اوضاعی که مردم و کشور با مسائل اقتصادی عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، شنیدن چنین اخباری می تواند برای مردم بسیار ناگوار و نگران کننده باشد.

پرونده‌ای که اخیرا به دستگاه قضایی نی ریز ارسال شده، حاکی از آن است که عده ای با جعل برخی اسناد و ترخیص غیرقانونی محموله‌های سوخت نفت سفید اقدام به فروش آن در مناطق خارج از منطقه توزیع نموده اند.

دادستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این ماجرا به چند سال پیش بر می گردد که برخی افراد در شهر قطرویه و روستای دهچاه بخش پشتکوه در سال های 90 تا 93 و به خصوص در سال 92، میزان نسبتا زیادی از نفت سفید را خریداری و در خارج از این مناطق توزیع نموده اند.

رفیعی با بیان اینکه میزان نفت سفیدی که به صورت مازاد خریداری و به فروش رسیده است در حال بررسی است گفت: به احتمال زیاد این میزان نفت به صورت قاچاق به خارج از کشور فروخته شده که در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه پرونده در مرحله تحقیقات است، افزود: هم‌اکنون در این رابطه 4 نفر شناسایی و دستگیر شده اند و بررسی ها برای شناسایی تمامی افراد که در این ماجرا نقش داشته اند، ادامه دارد.

دادستان نی ریز در پایان گفت: نیت و هدف ما دفاع از بیت المال است و با همه افرادی که حقوق بیت المال را ضایع کنند، بدون در نظر گرفتن پست و مقام آنان به شدت برخورد خواهد شد.

اخبار تکمیلی به زودی منتشر می شود.

نظرات بینندگان