کد خبر: ۷۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴

عروسی هایی که با یک میلیون تومان مسیر خوشبختی را آسان تر می کنند

موسسه ای در شهرستان خرامه خدماتی همچون تالار، آرایشگاه، فیلمبردار، تور عروس، گل عروس، گل ماشین و کارت دعوت را تنها با یک میلیون تومان ارائه می کند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، ازدواج واژه ای شیرین است که در این ایام به خاطر برخی ناملایمتی ها از سوی عده ای از مردم و مسئولین، در کام جوانان جویای زندگی، تلخ شده است؛ مردمی که به چشم و هم چشمی دامن زده اند و مسئولینی که فقط خواب شرایط خوب ازدواج را می بینند همگی از سرعت این سنت پیامبر (ص) کاسته اند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/23%20ezdevaj/%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC%20%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%201.jpg

راه علاج این درد، کوتاه آمدن خانواده ها از سر لج و لج بازی های مدرنیته (!) و پی گیر شدن مسئولین برای هموار کردن راه پر پیچ و خم ازدواج است؛ اما در این راه موسساتی هم هستند که به این ریسمان چنگ زده و ازدواج را به مصداق «آبِ خوردن» تبدیل کرده اند.

احمدرضا مباشری مدیر موسسه ازدواج آسان غدیر اظهار داشت: از سال 91 با موسسات ازدواج آسان در تهران آشنایی داشتم، زمانی که بحث راه اندازی این مرکز را در شهرستان خرامه با امام جمعه محترم در میان گذاشتم با استقبال خوبی مواجه شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/23%20ezdevaj/%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC%20%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%202.jpg

وی افزود: هدف اصلی این مرکز، تسهیل و ساماندهی ازدواج است، چرا که بسیاری از هزینه های عادی یک مراسم عروسی مثل ارائه تالار، آرایشگاه، فیلمبردار، تور عروس، گل عروس، گل ماشین و کارت دعوت تنها با یک میلیون تومان ارائه می شود این درحالیست که همین خدمات به طور معمول حداقل 5 میلیون تومان هزینه بردار است.

مباشری به جزییات اقلام جهیزیه ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: همه اقلام لوازم خانگی همچون تلویزیون، یخچال، لباسشویی، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی و سرویس آشپزخانه با تنوع بِرَند، به قیمت کارخانه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیر موسسه ازدواج آسان غدیر ضمن ابراز خرسندی از استقبال عمومی مردم طی 3 ماه فعالیت موسسه ادامه داد: این مسئله زمانی مورد توجه مردم قرار گرفت که تنها طی 20 روز، بیش از 25 مراسم عروسی توسط موسسه اجرا شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کیفیت خدمات ارائه شده موسسه با حالت عادی تفاوتی دارد گفت: این خدمات دقیقا با حالت عادی مشابه بوده و صحت و سقم این مطلب را افرادی که از این خدمات استفاده کرده اند تایید خواهند کرد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/23%20ezdevaj/%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC%20%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%203.jpg

مباشری ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج بیان داشت: همزمان با این روز مبارک، موسسه غدیر، 5 مراسم ازدواج را بصورت همزمان در 5 نقطه شهرستان شامل خرامه، خیرآباد، معزآباد جابری و کربال برگزار خواهد کرد.

مدیر موسسه ازدواج آسان غدیر از همه علاقه مندان و همشهریان دعوت کرد جهت بازدید و پاسخ هرگونه سوال به دفتر این موسسه واقع در خیابان امام خمینی (ره)، روبروی بانک ملی، ساختمان دفتر امور مشترکین مراجعه نمایند.

وی در پایان از همکاری و حمایت های امام جمعه خرامه و همه واحدهای خدماتی که در تسهیل کردن امر ازدواج جوانان قدم برداشته اند تشکر کرد و گفت: اگر نهادهای اجتماعی و فرهنگی شهرستان در این راه ما را یاری کنند مسلما اقدامات موثرتری انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان