کد خبر: ۷۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴

صحت و سغم تولید نوشابه‌ با نام اهل بیت(ع) توسط کوکاکولا

همزمان با نزدیک شدن عیدغدیر خم مطالبی با هدف برانگیختن احساسات شیعیان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، بتازگی مطلبی با عنوان تولید نوشابه‌های جدید کوکاکولا با نام اهل بیت(ع) با استناد به تصویر زیر در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود؛ در قسمت عکس نوشت از افراد خواسته می‌شود نسبت به این اقدام توهین آمیز سکوت نکنند.

 

**واقعیت**

تولید نوشابه‌های جدید کوکاکولا با نام اهل بیت(ع) صحت ندارد و این شرکت با نام اهل بیت(ع) اقدام به تولید نوشابه‌ نکرده است. تصویر فوق مربوط می‌شود به برندسازی جدید این شرکت تجاری، تبلیغات جدید کوکاکولا نشان می‌دهد که این شرکت بروی قوطی‌های نیم‌ لیتری‌اش به جای اسم کوکاکولا، اسم‌ کوچک افراد که مرسوم است را می‌نویسد تا افراد بتوانند قوطی‌های هم نام خود را انتخاب کنند.

 

تصاویر زیر نیز مربوط می‌شود به بخش‌هایی از کلیپ تبلیغی جدید کوکاکولا به زبان عربی:

 

 

گفتنی است با نزدیک شدن عیدغدیر انتشار مطالبی از این دست با قصد برانگیختن احساسات شیعیان در حال افزایش است،‌ تأکید بروی توطئه کشورهای عربی را در نقل این مطلب مشاهده می‌کنید:

 

چندی پیش نیز برای برانگیختن احساسات شیعیان و تفرقه افکنی میان مسلمانان عکس به همراه متنی که عنوان می‌کرد «جدیداً شلوارهایی وارد ایران شده بنام sp که وقتی برعکسش می‌کنی میشه علی! منظورش اینه که ما برخلاف علی هستیم! وا مصیبتا...» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد:

 

 

 

 

نظرات بینندگان