کد خبر: ۷۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در سروستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان از اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی،مذهبی و بصیرتی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در گفتگو با خبرنگار سروآنلاین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها اعلام فرموده اند؛ ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و تجلیل از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، یک وظیفه دائمی و کاری بس ارزشمند است، تلاش داریم با برنامه ریزی دقیق تر نسبت به سال های گذشته، سهم بسزایی در راستای اجرای منویات معظم له در این زمینه داشته باشیم.

وی در ادامه این مطلب با اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: امسال بیش از 70 برنامه فرهنگی،مذهبی و بصیرتی در سطح شهرستان سروستان تدارک دیده شده که نسبت به سال گذشته هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی با رشد 30درصدی همراه می باشد.

برگزاری رژه باشکوه یگان های نظامی و انتظامی مستقر در سروستان،رژه موتور سواران بسیجی، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای بخش کوهنجان و شهدای محلات سروستان، تجمع بزرگ رزمندگان و ایثارگران، رونمایی از نرم افزار اندرویدی شهدای سروستان، نشست های بصیرتی،برپایی نمایشگاه های فرهنگی،مسابقات فرهنگی و ورزشی،پیاده روی بزرگ خانوادگی و حضور حماسی بسیجیان در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان سروستان می باشد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان با اعلام اجرای ویژه برنامه "آبروی محله" در این شهرستان اظهار داشت: این ویژه برنامه فرهنگی که به معرفی شهدای شاخص محلات سروستان اختصاص دارد، امسال برای نخستین بار در این شهرستان اجرا می شود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، سردار شهید محمدحسین مهدیزاده به عنوان اولین شهید این طرح معرفی خواهد شد.

 سرگرد احمدی در پایان این گفتگو ضمن دعوت از عموم امت شهید پرور و همیشه در صحنه سروستان جهت شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: آشنایی نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس منجر به تقویت بیش از پیش فرهنگ ایثار و مقاومت در سطح جامعه می شود.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان