کد خبر: ۷۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سپیدان

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سپیدان دیارسردارشهید اعتمادی اعلام شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان از اجرای برنامه فرهنگی،مذهبی، ورزشی، سیاسی واجتماعی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مارگون؛ در آستانه هفته دفاع مقدس برنامه‌های گرامیداشت این هفته که بیشتر با محوریت حضور حداکثری بسیج مردمی در سپیدان منظور شده است، اعلام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس ،در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:برپایی کنگره سرداران و400شهید  ولایتمدارشهرستان  ، برگزاری شب شعر ، رژه نیروهای نظامی وانتظامی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سپیدان می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان در گفتگو با خبرنگار مارگون؛ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و رشادت راد مردان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری رژه نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، حضور حماسی بسیجیان در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه را از جمله برنامه های دیگراین هفته در سپیدان عنوان کرد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در سنگر دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.

وی همچنین از برنامه های مختلفی در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دفاع مقدس به فرموده مقام عظمای ولایت و رهبری اوج افتخارات ملت ایران است.

خسروانی از برنامه‌های فرهنگی، هنری، بصیرتی و ورزشی، سیاسی واجتماعی در مساجد، دانشگاهها ،مدارس، پایگاههای مقاومت و ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: افزایش بصیرت اسلامی انقلابی، مشارکت آموزشی در فعالیت‌های فرهنگی و الگوسازی فرهنگی مبتنی بر اندیشه ناب اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان برگزاری همایش وکنگره  بزرگ سردان و400شهید شهرستان وگرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید هاشم اعتمادی را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، پخش سرود حماسی در طول ایام هفته دفاع مقدس، درج جملات مرتبط با هفته دفاع مقدس در سربرگ مکاتبات اداری، از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به لزوم حضور بسیجیان در اقشار های مختلف در برنامه‌های دفاع مقدس گفت: همه بسیجیان  باید در این راستا فعال بوده و تا در خصوص هفته دفاع مقدس بهره لازم را ببرند.

خسروانی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن  هفته دفاع مقدس ایجاد سنگر‌های نمادین در جلوی برخی ازادارات ، دانشگاه‌ها و میادین شهر و نصب پوستر،‌ بنر و پلاکارد سعی خواهیم کرد مردم را در جریان گرامیداشت این هفته و برنامه‌های آن قرار دهیم.

وی همچنین اعلام کرد: از 31 شهریور زنگ مقاومت، در مدارس سطح شهرستان نواخته می شود و نمایشگاه های عکس،جشنواره فرهنگی، مسابقات ورزشی همایش پیاده روی، ویزیت وخدمات پزشکی رایگان درشهر،برپایی ایستگاهای صلواتی آغاز می شود.

وی در پایان این گفتگو ضمن دعوت از مردم ولایتمدار وهمیشه در صحنه شهرستان سپیدان جهت شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: آشنایی نسل سوم انقلاب با دوران دفاع مقدس باعث شناخت بهتر فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنان می گردد.

نظرات بینندگان