کد خبر: ۷۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴

کارگاه آموزشی خط گرم برق استان فارس در شهرستان بوانات + تصاویر

رئیس اداره برق شهرستان بوانات گفت: با راه اندازی و شروع بکار گروه های خط گرم در شهرستانهای فارس خاموشی های برق جهت تعمیرات و عیب یابی به حداقل و حتی صفر خواهد رسید.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، دومین کارگاه آموزشی کار به روش خط گرم برق استان فارس با شرکت 21 کارورز از سراسر استان فارس بمدت 60 روز در شهرستان بوانات برگزار شد. فرماندار شهرستان به همراه رئیس اداره برق شهرستان از این کارگاه بازدید کردند.

غلامعلی کریمی رئیس اداره برق شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: در نقشه استراتژیک شرکت برق استان فارس ، تامین برق پایدار و مطمئن و با کمترین خاموشی بعنوان یک موضوع استراتژیک تعریف شده که دستیابی به این مهم در گرو حذف خاموشی های با برنامه و اجرای گروههای خط گرم می باشد.

برق بوانات حرف رسا

کریمی افزود : به همین منظور دومین کارگاه آموزشی گروههای خط گرم با شرکت 21 تن از کارورزان توزیع برق شهرستانهای سراسر استان فارس از 24 مرداد بمدت 60 روز تا 24 مهر در شهرستان بوانات در حال برگزاری است که مدرس اسن کارگاه نیز از استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس می باشد.

رئیس اداره برق شهرستان بوانات راه اندازی گروههای خط گرم را باعث رضایتمندی مشترکین دانست و اظهار داشت: راه اندازی هر گروه خط گرم نزدیک به 3 میلیارد ریال هزینه و اعتبار لازم دارد که این اعتبار توسط بخش خصوصی تامین شده است و برگزاری این چنین دوره هایی با رویکرد برد - برد اجرا می شود.

کریمی در ادامه گفت: مزایای کار به صورت خط گرم، رضایتمندی مشترکین به دلیل کاهش خاموشی های با برنامه ، افزایش ضریب ایمنی کار ، کاهش خسارت های ناشی از قطع برق در بخش تولید و اقتصاد و سرعت بخشیدن به امور مشترکین می باشد که در نهایت راندمان کار بالا می رود.

خط گرم بوانات

حرف رسا برق فاس

کارگاه آموزشی خط گرم

حرف رسا برق فارس


نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان