کد خبر: ۷۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴

اجرای 58 برنامه در هفته دفاع مقدس در ممسنی

فرمانده سپاه ممسنی گفت: در حوزه ها و پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه ممسنی به مناسبت هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت بیش از 58 برنامه شاخص برگزار می شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین امید نصیبی فرمانده سپاه ممسنی در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور پیکار و نبرد شجاعانه رزمندگان، ایثار گران، جانبازان و شهدا در مقابل استکبار جهانی و دفاع از ارزش های انقلاب بود.

نصیبی گفت: غول های رسانه ای غربی ها می خواستند این جنگ را به عنوان یک اختلاف مرزی و جغرافیای جلوه دهند اما در واقع این جنگ بر علیه ارزش های دینی و انقلابی ایران بود.

وی  بیان داشت: جنگ ما یک گنج بود و باید در محافل و مجالس ارزش ها و معنویات آن  تبیین شود. لازم است با اجرای برنامه های متنوع این موارد را به نسل های آینده منتقل کرد.

سپاه ناحیه ممسنی به کمک حوزه ها و پایگاه مقاومت در طول هفته دفاع مقدس بیش از 58 برنامه شاخص را در سطح شهرستان های ممسنی و رستم اجرا خواهد کرد که 11 یادواره شهدا، نشست های روشنگری، میقات صالحین، افتتاح 8 پایگاه های مقاومت و غیره از جمله آنها هستند.

وی در پایان گفت: در روز 31 شهرویور ماه نیز همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح شهرستان در مرکز شهر نورآباد برگزار خواهد شد.


نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان