کد خبر: ۷۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴

عکس: آماده سازی مکان یادواره شهدا در سپیدان

یادواره سرداران و400 شهید گلگون کفن و 2 شهید گمنام این شهرستان در روز پنجم مهرماه ساعت هشت صبح در سالن 9 دی این شهرستان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در خصوص اهداف این یادواره گفت: هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهدا است، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم این یادواره ها را با شکوه و در شأن و منزلت شهدا برگزار کنیم چراکه شهدا سندهای عزت و افتخار مملکت ما هستند. یکی دیگز از اهداف این یادواره گرامیداشت یاد وخاطره سردار رشید سپاه اسلام شهیدهاشم اعتمادی وشهدای سادات شهرستان می باشد.

خسروانی با اشاره به اینکه، این شهدا بودند که آرامش و امنیت را به جامعه ما بخشیدند، بیان داشت: هر جامعه ای که فرهنگ شهادت و مقاومت در آن ترویج پیدا کند، آن جامعه سربلند و آبرومند خواهد بود.

 وی افزود: ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و نیز فداکاری نسل جبهه و جنگ را با برگزاری چنین یادواره هایی به نسل های امروز و نسل چهارم انقلاب انتقال دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه  سپیدان در پایان ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور شهرستان جهت شرکت در این یادواره گفت: یادواره  سرداران و400 شهید گلگون کفن و 2 شهید گمنام این شهرستان در روز پنجم مهرماه94  ساعت هشت صبح در سالن 9 دی این شهرستان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان