کد خبر: ۷۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
امام جمعه ممسنی:

امام جمعه ممسنی: هجمه اصلی دشمن در حوزه فرهنگی است/ شعار مرگ بر آمریکا تمامی ندارد

حجت الاسلام یعقوبی گفت: دشمن ریتم حملات خود را عوض کرده و از ابزارهای فرهنگی همچون رسانه ها استفاده می کند و به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده و ترویج ابتذال در جامعه هستند..

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه شهرستان ممسنی در رژه نیروهای مسلح شهرستان ممسنی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، بیان داشت: دیدگاه های مقام معظم رهبری با دیگاه امام خمینی (ره) فرقی نکرده است. امام (ره) معتقد بود که جنگ تحمیلی، مقابله حق با باطل است  و این جنگ تمام شدنی نیست. دفاع مقدس مبارزه با لشکر شیطان بود و این مبارزه تا پیروزی حق بر باطل ادامه دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز معتقد است هشت سال دفاع مقدس متعلق به یک امتداد زمانی و برهه زمانی نیست بلکه گنجینه ای است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند. بنابراین با توجه به بیانات رهبر انقلاب این گنجینیه باید استخراج شود و مورد مصرف و سرمایه گذاری قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه شهرستان ممسنی

حجت الاسلام یعقوبی گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد فضایی است که ملت و مردم جنگ و ارزش های دفاع را فراموش کنند. برای این کار هجمه و نفوذ خود را به شکل های گوناگون ادامه داده اند. امروزه نیز باید شکل دفاع و مقاومت فرق کند.  هجمه اصلی در حوزه فرهنگی است و باید در این عرصه دفاع کرد و مواظب بود.

وی بیان داشت: نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن به دنبال تغییر دیگاه ها و اعتقادات مردم است و ریتم حملات خود را عوض کرده اند و از ابزارهای فرهنگی چون رسانه ها استفاده می کنند و به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده و ترویج ابتذال در جامعه هستند. اگر در این جنگ پیروز شوند و در جامعه ای ابتذال ترویج داده شود آنگاه دیگر اعضای آن جامعه حال دفاع از اعتقادات خود و پایبندی بر ارزش ها را نخواهند داشت.

رژه نیروهای مسلح شهرستان ممسنی

یعقوبی گفت: مردم و مسئولین بدانند در این جنگ نرم، دشمنان آرام آرام و پله پله به دنبال فریب هستند. دشمن شیطان مکاری است  مواظب باشید تا دچار حربه های آنها نشوید. آنها الگوهای جدیدی برای اسلام و انقلاب تعریف می کنند مانند اسلام آمریکایی، شیعه انگلیسی، سبک های جدید عزاداری امام حسین (ع)، داعش و ... مواظب این الگو ها باشید.

امام جمعه شهرستان در ادامه در خصوص توافقات هسته ای نیز گفت:  توافق هسته ای به معنای تمام شدن جنگ با استکبار نیست. آرمان انقلاب و شعار مرگ بر آمریکا نیز تمام نخواهد شد. تنها شکل مبارزه فرق کرده است. اما خط دفاع و مقاومت و مبارزه با استکبار و ظلم ادامه دارد.

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان