کد خبر: ۷۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
فرمانده سپاه شهرستان مهر خبر داد:

اجرای بیش از 350 برنامه در هفته دفاع مقدس در مُهـر

قادری گفت: دفاع مقدس شروع یک حرکت و یک فرهنگ بود، فرهنگ عزت خواهی و آزادگی که ملت ایران با الگو گرفتن از سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نهضت عاشورا یک حماسه بی‌بدیل را رقم زدند که برای همیشه در اذهان ماندگار شد و آن‌چنان سیلی به مستکبران جهان زدند که هرگز فراموش نخواهند کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  عصر مُهـر، سرهنگ مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان مُهـر در گفتگو با خبرنگارما به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه تمام‌نشدنی و یک آزمون بزرگ برای ملت و انقلاب اسلامی است که با عنایت خدا و رهبری‌های پیامبرگونه اما مراحل (ره) و حضور پرشکوه ملت ایران باعزت و سربلندی از آن عبور کردیم.

فرمانده سپاه شهرستان مهر تصریح کرد: دفاع مقدس مانور آمادگی یاران آخرالزمان حضرت مهدی (عج) بود.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری بیان داشت: دفاع مقدس شروع یک حرکت و یک فرهنگ بود، فرهنگ عزت خواهی و آزادگی که ملت ایران با الگو گرفتن از سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نهضت عاشورا یک حماسه بی‌بدیل را رقم زدند که برای همیشه در اذهان ماندگار شد و آن‌چنان سیلی به مستکبران جهان زدند که هرگز فراموش نخواهند کرد.

مهدی قادری افزود: ملت ایران با دفاع مقدس خود الگویی جدید را به همه دنیا ارائه نمود و اکنون می‌بایست حماسه دفاع مقدس را باصلابت، اقتدار و باشکوه برگزار نمود و پیام‌رسان آن‌همه شجاعت، ایثارگری و رشادت به نسل سوم و چهارم انقلاب باشیم.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر در ادامه صحبت‌های خود گفت: در همین راستا ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر با پیش‌بینی بیش از 350 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان و همه بخش‌ها و روستاها اقدام نموده است.

در ادامه سرهنگ قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر به یادواره شهدای روستای نورآباد، رژه و حضور حماسی نیروهای بسیجی در 31 شهریورماه در مهر، عطرافشانی قبور شهدا، حضور حماسی در نماز جمعه، دیدار با خانواده معظم شهداء، راهپیمایی خانوادگی بسیجیان و تجلیل از رزمندگان و بسیجیان 8 سال دفاع مقدس شهرستان مهر اشاره کرد و گفت که این برنامه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان مُهـر هستند.

نظرات بینندگان