کد خبر: ۷۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴

مدرسه خواری در ممسنی!/ لوازم و تجهیزات برخی مدارس مازاد در نورآباد ممسنی به سرقت رفت

مدرسه خواری با تعرض برخی افراد به مدارس و سرقت تجهیزات آن، معضل جدید برای آموزش و پرورش ممسنی ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین داریوش اسدی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان ممسنی بیان داشت:دغدغه بسیاری از خانواده ها و مسئولین در بازگشایی مدارس، آرامش خاطر است و به دنبال مهر آرامی هستند. برای این کار می طلبد که همه نهادهای مرتبط با آموزش و پرورش همکاری و تعامل داشته باشند.

مدیریت آموزش و پرورش ممسنی افزود: نیروی انتظامی، بسیج و  پلیس راهنمایی و رانندگی در برقراری نظم در روزهای ابتدایی مهرماه همت بیشتری کنند پیش بینی می شود در زمان تعطیلی مدرسه ها شاهد ترافیک سنگین در خیابان های مواصلاتی به مدارس باشیم.

وی افزود: روز چهارشنبه 1 مهرماه تمامی مدارس با تمام قوا دایر هستند و تعطیلی روز پنجشنبه به مناسبت عید قربان دلیلی بر تعطیل شدن اولین روز سال تحصیلی نخواهد بود.

نشست شورای اداری آموزش و پرورش ممسنی

رهام پیکری فرماندار ممسنی نیز اظهار داشت:در شورای ترافیک تصویب شد که با همکاری شهرداری شهر نورآباد خط کشی خیابان ها مدارس و نصب علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی جلوی مدارس تا پایان شهریور ماه انجام شود که متاسفانه تاکنون اقدامی نشده است.

وی افزود: آموزش و پرورش عملکرد خوب و مناسبی داشته است و توانست در کنکور سال جاری نتایج درخشانی کسب کند. بویژه در رشته تجربی که بسیاری از دانش آموزان به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور راه یافتند. انتظار می رود شروع سال تحصیلی جدید هم سرآغاز تقویت برنامه های آموزشی باشد.

در این نشست گزارشی  با عنوان مدرسه خواری و تعرض برخی افراد به مدارس و سرقت تجهیزات به فرماندار ممسنی ارائه شد که رهام پیکری در واکنش به این مساله گفت: لیست مدارس مازاد باید تهیه شود و باید این مدرسه  ها به مزایده گذاشته شود و یا تبدیل به احسن کرد و کاربری آنها را تغییر داد. تمامی این مدارس مازاد در روستاها قرار دارند.

نظرات بینندگان