کد خبر: ۷۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴

کمیته امداد شیراز برای توزیع نذورات و قربانی های شهروندان پیک موتوری راه انداخت

مرات رسولی گفت: مانند سال گذشته پیک موتوری در سطح شیراز برای دریافت قربانی ها به شکل نقدی یا به صورت گوشت بسته بندی شده پیش بینی شده است.

به گزارش شیرازه، مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز گفت: با کمک همشهریان نیک‌اندیش در مرحله اول جشن نیکوکاری سیصد و پنجاه میلیون تومان در سطح شیراز جمع اوری شد

مرات رسولی ابراز داشت: مرحله دوم جشن عاطفه ها هشتم مهرماه در پارک آزادی همراه با جنگ شادی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری کارگاه آموزشی بررسی نقش جنگ تحمیلی درخودسازی جوانان، برگزاری کارگاه نقش زن در دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و وصیت نامه شهدا، کارگاه آموزشی شهادت و هویت ملی ، ایستگاه صلواتی و مسابقه نقاشی دیواری در کمیته امداد شیراز و کانون های فرهنگی کمیته را ازجمله ویژه برنامه های کمیته امداد شیراز در هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: دو و نیم بعداز ظهر روز چهارشنبه پرسنل کمیته و دانش اموزان تحت پوشش این نهاد با حضور مسیولین استانی و شهرستانی برای تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای شیراز حضور می یابند

پیک موتوری آماده همکاری برای توزیع نذورات و قربانی های شهروندان

رسولی درخصوص ویژه برنامه های دهه ولایت نیز توضیح داد: امسال 50 پایگاه جهت دریافت نذورات و قربانی های عید قربان در سطح شیراز برپا کردیم و رابطین معتمد روستا در صد روستای برخوردار این کار را انجام می دهند. وی با بیان اینکه سال گذشته در عید قربان 600 میلیون تومان برای قربانی جمع اوری شد، افزود: مانند سال گذشته پیک موتوری در سطح شیراز برای دریافت قربانی ها به شکل نقدی یا به صورت گوشت بسته بندی شده پیش بینی شده است. شهروندان می‌توانند با شماره‌های 36288439 و36288436 و 09172510084 تماس بگیرند و نذورات و قربانی‌های خود را برای توزیع در اختیار آنها قرار دهند. رسولی تصریح کرد کمیته امداد با اشرافی که بر مسئله فقر دارد و خانواده های مستحق زیادی را شناسایی کرده است می تواند شهروندان را در توزیع صحیح و هدفمند نذورات و قربانی ها یاری کند وی افزود:افرادی که علاقه دارند می‌توانند نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد ببرند و خودشان هم هنگام توزیع حضور داشته باشند. علاوه بر آن ما سردخانه هم داریم و اگر قربانی ها به حدی برسد که امکان توزیع آن در یک روز نباشد در سردخانه نگهداری می کنیم و روز بعد در اولین فرصت آنها را توزیع خواهیم کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز نشست‌های تخصصی پرسش و پاسخ، دیدار دانش آموزان تحت پوشش با نماینده ولی فقیه در حرم احمد بن موسی در روز چهارم مهرماه، برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر، مسابقه بهترین خاطره از زیارت امامزادگان واجب التعظیم، بازدید و سرکشی از منازل مددجویان سادات با حضور مسئولین را از جمله ویژه برنامه های دهه ولایت اعلام کرد و گفت: ویژه برنامه تجلیل از سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمند هم هشتم مهرماه برگزار می‌شود و در این برنامه از سالمندان خانواده کمیته امداد تجلیل می‌شود. هفده مهرماه هم به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور هزار خانواده موفق از خانواده‌های تحت کمیته در شیراز جشنی برگزار خواهد شد.

رسولی در پاسخ به خبرنگاران در خصوص درخت آرزوها که در پارک بعثت شیراز در جشن رمضان فضای جالبی بین شهروندان ایجاد کرده بود گفت: در مراسم پارک بعثت 137 آرزو از درخت آرزوها قرائت شد و شهروندان و خیران تعهداتی برای برآورده کردن آرزوها دادند. جالب توجه است که به یاری خیران و همشهریان نیک اندیش و نوع دوست ما همه این آرزوها بعد از یک ماه محقق شد. اعتبار لازم برای تحقق این آرزوها 230 میلیون تومان برآورد شده بود.

نظرات بینندگان