کد خبر: ۷۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴

وعده 2 هفته ای عالیشوندی یک ماه شد/ چه زمانی حکم فرماندار شیراز قطعی می شود؟

از حکم سرپرستی فرماندار شیراز بیش از 3 ماه می گذرد اما هنوز حکم عالیشوندی قطعی نشده است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، داستان فرمانداری شیراز با همه فرمانداری های کشور، متفاوت است. اینجا؛ صندلی فرماندار را خیلی زود از زیرپایش می کشند به طوری که دو سالی از عمر دولت راستگویان می‌گذرد، 4 مدیر بر صندلی فرمانداری کلانشهر شیراز تکیه زده اند.

در آخرین روزهای خردادماه امسال یعنی همزمان با آخرین روزهای کاری سیدمحمد احمدی در استانداری فارس، حیدر عالیشوندی پشت درهای بسته به عنوان سرپرست فرمانداری شیراز منصوب شد.

از آن زمان تاکنون بیش از سه ماه می گذرد اما حکم نماینده ارشد دولت در شیراز سرپرستی است و قطعی نشده است.

محمدعلی افشانی استاندار فارس در اولین نشست خبری خود در دوم شهریورماه گفت که فرماندار مرکز استان فارس را به تهران معرفی کرده‌ایم که در آینده نزدیک رسما اعلام و معرفی می‌شود.

فردای همان روز، حیدر عالیشوندی برای آن که اعلام کند گزینه فرمانداری شیراز کسی جز خودش نیست، در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شیراز  گفت: «استاندار، با محبت و اعتمادی که به من داشته اند من را به وزارت کشور معرفی کرده اند و در وزارت کشور مراحل قانونی در حال طی شدن است و نهایتا تا 2 هفته دیگر حکم من به عنوان فرماندار شیراز می آید.

هنوز دو هفته از سخنان استاندار فارس نگذشته بود که هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: گزینه نهایی فرمانداری شیراز به وزارت کشور معرفی شده و منتظر قطعی شدن حکم هستیم.

حالا از وعده سرپرست فرمانداری شیراز بیش از یک ماه می گذرد اما هنوز خبری از قطعی شدن حکم حیدر عالیشوندی نیست.
نظرات بینندگان