کد خبر: ۷۶۸۶۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴
فرماندار آباده خبر داد:

سرباز زندان آباده 5 همکارش را به ضرب گلوله به قتل رساند/ فرماندار آباده: برای انتقال زندان به بیرون از شهر بارها مکاتبه کرده ایم

صبح امروز تیراندازی مرگبار در زندان شهرستان آباده 5 نفر کشته و یک نفر زخمی بر جای گذاشت.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در پی تیر اندازی یکی از محافظان زندان آباده، پنچ تن از محافظان کشته و یک نفر نیز زخمی شد.

رئیس شورای تامین شهرستان در گفتگو با آباده نما در تشریح این خبر گفت: هفت صبح امروز یکی از محافظان زندان پس از ترک پست نگهبانی خود با اقدام به تیراندازی، افسر نگهبان و یکی از محافظان که برای بررسی علت تیراندازی در محل حاضر شده بودند را با ضرب گلوله به شهادت می رساند.

وی ادامه داد: سایر پرسنل زندان که در حال ورزش صبحگاهی بودند پس از مشاهده صحنه پراکنده می شوند و میلاد منصوری، سرباز ضارب، با شلیک مجدد، سه سرباز محافظ دیگر را به شهادت رساند.

محمدرضا زارع فرماندار آباده، در خصوص انگیزه این سرباز در انجام این اقدام دلخراش نیز گفت: در بازجویی اولیه، این سرباز خصومت شخصی را دلیل اقدامش عنوان کرده که پس از بررسی های میدان متوجه شدیم  متاسفانه مشکل روانی این محافظ زندان باعث بوجود آمدن این ضایع شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه صرفا در بین محافظان زندان آباده رخ داده و هیچ درگیری بین زندانیان اتفاق نیوفتاده است گفت: این حادثه فقط بین سربازان محافظ رخ داده و مربوط به زندانیان نیست و کلیه زندانیان در سلامت بسر می برند.

فرماندار آباده با بیان اینکه سرباز ضارب بلافاصله دستگیر شد و هم اکنون در بازداشت به سر می برد، وضعیت محمدجواد هوشیار، سرباز مجروح را نیز رضایت بخش دانست و گفت: در حال حاضر اقدامات تامینی لازم را اتخاذ کرده ایم.

نوذر احمدی افسر نگهبان، سید عرفان طباطبایی، حسن حیدری، صادق زنگنه، عرفان محمدی سربازان محافظ زندان آباده از شهدای این حادثه هستند.

زارع ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این شهدا، از بروز این حادثه دلخراش در شهرستان آباده اظهار تاسف کرد و گفت: در حال حاضر جنازه شهدا برای طی مراحل قانونی، به پزشک قانونی شیراز منتقل شده است.

رئیس شورای تامین شهرستان در پایان ضمن تاکید بر انتقال ساختمان زندان از داخل شهر گفت: تا کنون بارها با مسئولین سازمان زندان ها و اقدامات تامینی استان و کشور در این خصوص مکاتبه کرده ایم که متاسفانه علی رغم مشخص شدن محل مناسب، اقدامی از سوی آن ها صورت نگرفته است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴
0
یکی از خواسته هایبه حق مردم اباده انتقال زندان به خارج از شهر است که تاکنون توجه از سوی مسئولین استانی صورت نگرفته اگه این اتفاق با کمی تاخیر صورت میگرفت با وجود همسایگی 3مدرسه وفرمانداری با زندان اتفاق نا گوارتری صورت می گرفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴
0
اگه از اون بالا مردم توی خیابونو میکشت چی؟بابا این زندان جاش وسط شهر نیست مسخره کردید مردمو.الان ده ساله میخوان جا به جاش کنن ولی ...
خب این زندان و جابه جا کنید ببرید بیرون از شهر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴
0
ع ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این شهدا، از بروز این حادثه دلخراش در شهرستان آباده اظهار تاسف کرد و گفت: در حال حاضر جنازه شهدا برای طی مراحل قانونی، به پزشک قانونی شیراز منتقل شده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴
0
در جواب فرماندار مگه زندان فقط با مکاتبه جابجا میشه و بس ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴
0
باسلام
سربازها به شدت تحت فشار قرار دارند باید از لحاظ روحی به انها رسید امیدواریم شاهد این مسائل ناگوار نباشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴
0
به نظر بنده در خدمت سربازی به جای خدمت کردن یاد گرفتن به هم زور بگن تا وظیفشون رو انجام بدن و این فرد ضارب اگر بیماری روانی داشت نباید به خدمت سربازی میرفت پس یا کم کاری ازسوی پزشک نظام وظیفه بوده یا این فرد سالم بوده درنتیجه یک فرد عاقل این کار را انجام نمی دهد مگر این که مورد ازار و اذیت قرار گرفته است
رویا
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴
0
نمیخوام درمورداین جنایت اظهارنظرکنم ولی مطمعنم قاتل تحت فشارروحی زیاداین کاروانجام داده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴
0
اون 5 نفر کار های زشتی کردند ناموس های زندانی ها را می بردند و این سرباز از روی قیرت خودش اون ها را کشت و اون حافظ کل قران بود