کد خبر: ۷۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴

سردار کفاش: توسل به زیارت عاشورا مرا از دست تروریست های سوریه نجات داد/سرهنگ محبی: فاجعه منا داغ شهادت زوار سال 66 را تازه کرد

سردار کفاش رمز رهایی خود از دست تروریست ها زیارت عاشورا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس قطعه شهدا شیرازه،سردار غلامعلی کفاش، فرمانده گروه توپخانه 56 یونس، در یادواره شهدای ستارگان بی نشان که عصر دیروز در گلزار شهدای گمنام معالی آباد برگزار شد،ضمن گرامیداشت سالروز عملیات ثامن الائمه برای بازماندگان شهدای فاجعه منا از درگاه خداوند طلب صبر کرد.

سردار کفاش،خاطر نشان کرد: هدف دشمنان از حمله عراق به ایران از بین بردن اصل اسلام بود و هنوز هم با جنگ افروزی در کشور های منطقه در پی خشکاندن ریشه اسلام هستند.

وی در ادامه گفت: زمانی که انقلاب پیروز شد دشمنان اسلام مثل آمریکا، شوروی، اسرائیل و غیره احساس خطر کردند و به دنبال بهانه ای برای از بین بردن نظام اسلامی بودند که بهترین گزینه برای اجرای مقصودشان انتخاب صدام بود و آنها برای برنامه فتح سه روزه تهران دلایل خوبی داشتند که از جمله این دلایل عدم بازسازی ارتش، عدم سازمان یافتگی سپاه وبسیج بود که انگیزه ای برای حمله دشمن به خاک کشور شد غافل از اینکه ملت مسلمان ایران به پیروی از ولایت ورهبری انقلاب کرده و از آن دفاع می کند.

فرمانده گروه توپخانه 56 یونس، بابیان اینکه بسیج شدن همه مردم در مقابل حمله صدامیان به خاطر بصیرت و آگاهی آنها بوده است، گفت: چیزی که سبب پیروزی ما در جنگ شد همین بصیرت و پیروی از ولی فقیه به منظور دفاع از اسلام بود.

سردار کفاش که از یادگاران دوران دفاع مقدس می باشد با ذکر خاطرات اسارت چند ماهه اش در دست تروریست های سوریه، رمز رهایی خود وهم رزمانش را توسل به زیارت عاشورا و ائمه اطهار عنوان کرد.

فاجعه منا داغ شهادت زوار ایران در سال 66 را تازه کرد

سرهنگ محبی پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز عنوان کرد هدف اصلی این یادواره پاسداشت یاد کسانی است که در دفاع از دین، مملکت و ناموس خود جان خویش را در طبق اخلاص قرار داده و به فیض شهادت نائل آمدند همچنین پاسداشت زحمات خانواده هایی که چنین رزمنگانی را تربیت نموده و از جانبازان مراقبت میکنند.

وی با بیان اینکه فاجعه منا و بی کفایتی آل سعود در اداره حج داغ جنایات این خاندان در سال 66 و به شهادت رساندن تعدادی از زوار ایرانی در آن سال را تازه کرد گفت: یادواره شهدای ستارگان بی نشان نمادی از همدلی و همزبانی می باشد چرا که این یادواره به همت سپاه، ارتش، بسیج و شهرداری برگزار گردید.

نظرات بینندگان