کد خبر: ۷۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴

برگزاری شب شعر «گریه های اروند» برای سومین سال متوالی در ممسنی

به مناسبت هفته دفاع مقدس شب شعر گریه های اروند در کانون امام حسن مجتبی علیه السلام شهر نورآباد ممسنی برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین، امید براتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام در این همایش گفت: گریه های اروند از سری برنامه های فرهنگی شهرستان است که هر سال در هفته دفاع مقدس با همکاری انجمن شعر و ادب و برخی از ادارات همچون فرهنگ و ارشاد برگزار می شود.

در این همایش با دعوت از شاعران ممسنی و شهرستان های همجوار به موضوعات دفاع مقدس، مقاومت،  ایستادگی، استقلال، شهدا، ایثار گری، فرهنگ شهادت و ... پرداخته می شود که بیشتر اشعار با گویش لری است.

شب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنی

وی در ادامه گفت: در عصر ارتباطات، رسانه های جمعی مرزهای جغرافیایی را در هم نوردیده اند و بسیاری از الگوهای بومی جوامع را متزلزل و یا به چالش کشیده اند.

براتی افزود: قدرت اصلی رسانه ای در دست استکبار و غرب است و با این قدرت توانسته اند الگوها و فرهنگ های مورد نظر خود را در جوامع مختلف گسترش دهند. ابزار اصلی این رسانه ها مساله هنر است و به همین دلیل توانسته اند به اهداف خود برسند.

وی بیان داشت: هنرمندان غربی در ایفای نقشه ها و سیاست های استکبار بسیار تاثیر گذار بوده اند.این درحالی است که در کشور جمهوری اسلامی ایران الگوها و ارزش های بسیار زیادی وجود دارد و در واقع بر مبنای اصول ارزشی اسلامی و ایرانی تعریف شده است. لذا می طلبد هنرمندان به روش های مختلف علاوه بر حفظ آنها در درون جامعه،  بکوشند تا این فرهنگ ها و ارزش ها به جوامع دیگر نیز صادر شود.

شب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنی

شب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنی

شب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنیشب شعر گریه های اروند نورآباد ممسنی


نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان