کد خبر: ۷۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴

آیا فرزند وزیر اطلاعات کاندید انتخابات مجلس می شود؟

در برخی شبکه های اجتماعی خبر حضور محسن علوی فرزند وزیر اطلاعات دولت یازدهم در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مهر و لامرد مرتب دست به دست می شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سپهر سیاست، با همه پیچیدگی هایش با برخی قوانین و رسوم نانوشته ای روبروست که بعضا جذابیت های این عرصه را بیشتر می کند. یکی از این موارد؛ آقازاده هایی است که راه پدر را برمی گزینند؛ چه در سیر و سلوک و چه در پست و مناصب دولتی.
در دستگاه قانونگذاری کشور، پیدا کردن چنین مواردی چندان سخت نیست؛ حجت الاسلام ابوترابی نماینده فعلی و فائزه هاشمی نماینده اسبق که روزی پدرانشان نماینده مجلس بودند، از کسانی هستند که راه پدر را برگزیدند.

آن طور که پیداست، احتمالا در انتخابات مجلس دهم به آمار این دست از نمایندگان مجلس بیشتر می شود.

آیا فرزند وزیر اطلاعات کاندید انتخابات مجلس می شود؟

حجت الاسلام سید محمود علوی که خود، در دوره های اول، دوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بوده است، حالا فرزند او می خواهد پا جای پای پدر بگذارد. در برخی شبکه های اجتماعی خبر حضور محسن علوی فرزند وزیر اطلاعات دولت یازدهم در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مهر و لامرد مرتب دست به دست می شود. وی هر چند رسما به این موضوع واکنش نشان نداده است اما، بررسی های شیرازه نشان می دهد وی اخیرا به این دو شهرستان سفر کرده و جلساتی را هم برگزار کرده است.

آیا فرزند وزیر اطلاعات کاندید انتخابات مجلس می شود؟

علاوه بر محسن علوی، همچنین از ظهیر توکلی پسر احمدتوکلی، عماد خاتمی فرزند رئیس دولت اصلاحات، محسن و فاطمه هاشمی فرزندان هاشمی رفسنجانی و فریدالدین حداد عادل پسر غلامعلی حداد عادل به عنوان آقازاده هایی که احتمالا در انتخابات مجلس کاندید می شوند نام می برند.
نظرات بینندگان