کد خبر: ۷۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴

برگزاری پنجمین یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) سروستان

پنجمین یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) سروستان با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مردم شهید پرور و ولایت مدار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در این مراسم باشکوه که بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و در کنار بقعه شیخ یوسف سروستانی برگزار شد، ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد که به عنوان سخنران در این برنامه حضور داشت، ضمن تجلیل از ایثار و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا به نوعی پاسخگویی به شهداست که ما به عنوان میراث داران آنها برای انقلاب و ولایت چه کردیم؟

 

براساس گزارش سروستان ما، نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خویش افزود: راه شهداء، حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و پیروی از ولایت مطلقه فقیه و ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی است و حرکت در این مسیر حداقل کاری است که ما وظیفه داریم آن را انجام دهیم.

 

نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات قرآن کریم و احادیث ائمه معصومین(علیهم اسلام)، شهدا را مردان مومن و و انسان های برگزیده خداوند عنوان و تصریح کرد: شهدا به عنوان بندگان مومن و مخلص خدا راه انبیاء الهی را پیش گرفتند و به واسطه ایمان و اخلاص شان مزد خویش را که همان ردای فاخر شهادت بود، بدست آوردند.

 

آیت الله ملک حسینی با اعلام اینکه برترین مرگ ها،شهادت در راه خداست افزود: حضور خالصانه در جبهه حق و ایستادگی و مقاومت در این جبهه، قطعا منجر به فوز عظیم و یا همان رستگاری را به دنبال خواهد داشت.

 

در ادامه این مراسم که با برنامه ریزی هایی همچون مداحی و بیان خاطرات دفاع مقدس همراه بود از 13 شهید سرافراز مسجد صاحب الزمان(عج) تجلیل شد.

 

خاطر نشان می شود این مراسم به همت پایگاه مقاومت مسجد صاحب الزمان(عج)، حوزه شهدای خیبر ناحیه مقاومت بسیج سروستان و با همکاری شهرداری و اداره اوقاف سروستان برگزار شد.

 

گوشه هایی از این مراسم یه روایت تصویر؛

 


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان