کد خبر: ۷۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴

آخرین مصوبات شورای شهر شیراز چه بود؟

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با رای خود اعضای هشت نفره کمیته سفرهای خارجی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز را تعیین کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، در جلسه علنی شامگاه امروز شورای اسلامی شهر شیراز، با رای‌گیری اعضای حاضر در جلسه به‌ترتیب غلام‌مهدی حقدل، محمدرضا هاجری و محمودرضا طالبان به‌عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر در  کمیته سفرهای خارجی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تعیین شدند.

این کمیته که شامل معاون اداری، حراست، معاون برنامه‌ریزی، مدیرروابط عمومی و اموربین‌الملل شهرداری و سازمان درخواست کننده هستند مسئولیت بررسی و انتخاب نماینده‌های شهرداری در سفرهای خارجی را برعهده دارند و نمایندگان شورا در آن هر سال  با رای شورای شهر مشخص می‌شوند.

در جلسه عصر امروز همچنین اعضای شورای شهر شیراز با استعفای زین‌العابدین عرب از کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز موافقت نکردند.

با توجه به تعداد کم اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز عباس افراسیابی کشکولی به جمع اعضای هفت نفره این کمیسیون اضافه شد.

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با رای خود نسبت به حسابرسی مالی شهرداری شیراز در سال 93 رای موافق دادند.

آئین‌نامه هزینه‌های قابل پرداخت برای وصول مطالبات شهرداری از طریق دفاتر کارگزاری نیز از مصوبات دیگری بود که در جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر شیراز بررسی شد  اعضاء برای رفع نواقص به کمیسیون برنامه و بودجه بازگشت دادند.

نظرات بینندگان