کد خبر: ۷۶۹۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴
معاون فرهنگی اجتماعی جدید شهرداری شیراز:

سعی می کنم شاخص های سبک زندگی مردم شیراز را ارتقا دهم

هدفم این است فرهنگ جهاد، شهادت، تقویت بنیاد خانواده و کار و تلاش مبنای کار فرهنگی در این شهر باشد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، احمد همتی که هفته گذشته به سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز منصوب‌ شده، در صد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر در صحن علنی با بیان اینکه بدون شک اقتصاد و سیاست و سایر مقولات ذیل فرهنگ بوده و پیشرفت در هر کدام از این حوزه‌ها منوط به تحول در عرصه فرهنگ است، اظهار کرد: سعی میکنیم شاخص‌های سبک زندگی در عرصه‌های مختلف زندگی شهروندان شیراز مطابق با منویات مقام معظم رهبری را ارتقا داده و آنچه در توان داریم را برای تقویت خانواده به میدان آوریم.

وی با بیان اینکه امید داریم بتوانیم این روند شتابنده در حوزه فرهنگ را ادامه داده و زیرساخت‌های فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری در شهر شیراز را متحول سازیم، خاطرنشان کرد: در راستای پاسخ به ندای رهبری و رسیدن به جایگاه سومین حرم اهل‌بیت و مطابق با تدابیر و اندیشه‌های شورا، فرهنگ‌سازی را از این نظر دنبال خواهیم کرد که گامی در مقابله با جنگ نرم استکبار برای تغییر بینش مردم برداشته باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز تصریح کرد: پس از ۳۰ و اندی سال خدمت در عرصه‌های مختلف، هدف از پذیرش مسئولیت را فراهم آوردن بستری می‌دانم تا شهر شیراز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری و ورزشی رشد متناسب داشته و فرهنگ جهاد، شهادت، تقویت بنیاد خانواده و کار و تلاش مبنای کار فرهنگی در این شهر باشد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴
0
آقاي همتي اي كاش ابتدا عمل مي كردي بعد بيلان كار ميدادي
به عمل كار برآيد
به سخنراني نيست
ناشناس
Kazakhstan
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴
0
درود مردم خشت بر جناب آقای همتی
خشتی
چه ربطی به مردم خشت دارد!!!؟؟!!!!ایشان جناح راستی هستند و براساس همین پست گرفتند در جائی که جناح خودشان در مسند قدرت هستند
حسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴
0
با سلام . انتصاب آقای همتی در شهرداری شیراز صرفا برای هماهنگی و برنامه ریزی هر چه بهتر ستاد انتخاباتی آقای دکتر محمد صادقی صورت گرفته است.والسلام