کد خبر: ۷۷۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴
فرزند یکی از جانباختگان منا در اشکنان:

مقصر این قتل عام را آل سعود می دانم/ هر روز قبل از هرکاری با پدر و مادرتان حرف بزنید، تا روزی نیاید که کارتان بشود زنگ زدن و نشنیدن پاسخ!

هر روز صبح قبل از هرکاری با پدر و مادرتان تماس بگیرید و با آنها حرف بزنید.

به گزارش شیرازه، هادی اکبری فرزند مختار اکبری یکی از جان باختگان فاجعه منا گفت: تنها متهم و مقصر این قتل عام بزرگ را حکومت وخاندان فاسد آل سعود می دانیم و هیچ گاه فراموش نمی کنیم که امروز با ما وعزیزان ما چه کردند.

هادی اکبری مدیر سابق بیمارستان بعثت اشکنان و فرزند یکی از جان باختگان فاجعه تلخ منا در گفتگو با پایگاه خبری اشکنان آزاد گفت: این اتفاق که ملت بزرگ ایران را در کنار دیگر کشورهای اسلامی داغدار و مات مزده کرده است، محصول بی کفایتی سران سعودی و دست های پشت پرده ایست که خواهان مایوس کردن مسلمانان جهان برای اعزام به بیت الله الحرام و زیارت قبور ائمه مظلوم(ع) در سرزمین وحی می باشد.

http://ashkananazad.ir/wp-content/uploads/2016/09/IMG-20150925-WA0006.jpg

وی افزود: آل سعود و اربابان آمریکایی و صهیونیستی اش بدانند هیچگاه نمی توانند به مقصود پلیدشان برسند، و مطمئن باشند که آرزوی دلسرد کردن مسلمانان جهان از حضور در سرزمین مقدس وحی و زیارت خانه خدا را به گور خواهند برد.

فرزند مختار اکبری تاکید کرد: تنها متهم و مقصر این قتل عام بزرگ را حکومت وخاندان فاسد آل سعود می دانیم و هیچ گاه فراموش نمی کنیم که امروز با ما وعزیزان ما چه کردند.

وی با اشاره به تکرار چندین و چندباره حوادثی مشکوک و سوال برانگیز در سالهای گذشته و همچنین امسال اظهار داشت: آل سعود روز به روز چهره پلید و کثیف خود را رو می کند و با چنین رفتارهایی اثبات کرده است که کفایت اداره حرمین شریفین و بیت الله الحرام را ندارد.

هادی اکبری ادامه داد: تنها دلگرمی و قوت قلب ما و قطعا دیگر خانواده های جان باختگان حادثه منا این است که عزیزان ما در یکی از پاک ترین و مقدس ترین نقاط زمین در حال انجام  یکی از مهم‌ترین فروع دین اسلام به ندای حق لبیک گفتند.

وی در مورد توقع خود وخانواده اش از دولتمردان نظام در برخورد با این اتفاق گفت: از دولتمردان جمهوری اسلامی ایران خصوصا دیپلماتها و حقوقدانان وزارت امور خارجه خواهشمندیم، تمام تلاش خود را برای مشخص کردن زوایای پنهان و پشت پرده این پیشامد را به کار گیرند، و زمینه برخورد با عاملان این تراژدی بزرگ را فرآهم آورند.

این شهروند اشکنانی تصریح کرد: شاید خواست خداوند این بود که به زودی زود، با خون عزیزانی که یقینا اجر بالایی نیز دارند، ریشه آل سعود بخشکد و در آینده ای نزدیک شاهد نابودی این حکومت دست نشانده آمریکایی-اسراییلی در منطقه باشیم.

وی در پایان با لحنی دردناک دوستان و همشهریان خود را اینگونه سفارش کرد: هر روز صبح قبل از هرکاری در صورت عدم امکان حضور حداقل با پدر و مادرتان تماس بگیرید و با آنها حرف بزنید، صدایشان را بشنوید و حسشان کنید، تا خدایی ناکرده روزی نیاید که کارتان بشود زنگ زدن و نشنیدن پاسخ!.. و تنها آرزوی شما بشود شنیدن یک لحظه صدای گرم پدر یا مادر، حتی از پشت تلفن..

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴
0
خداوند رحمت کند