کد خبر: ۷۷۰۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
ورود مستقيم دولتي های به رقابت هاي انتخاباتي

نسخه پیچی وزیر کشور دولت اصلاحات برای اعضای شورای اداری شهرستان مهر

جلسه شورای اداری شهرستان مهر با حضور موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات برگزار شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سيد عبدالواحد موسوي لاري وزير كشور دولت اصلاحات طي سفري به زادگاهش در شهرستان مُهر ضمن برگزاري جلسات مختلف با اصلاح طلبان اين شهرستان، آخرين دستورات لازم در خصوص انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي را به آنها ابلاغ كرده است.

نشست با تعدادي از اصلاح طلبان شهر گله دار و همچنين برگزاري جلسه شوراي مشورتي اصلاح طلبان شهرستان مهر از جمله برنامه هاي وزير كشور دولت اصلاحات در زادگاهش بوده كه اين جلسات با حضور فرماندار شهرستان مهر و بخشدار گله دار برگزار شده است! اما تصميم گيري هاي سياسي پيرامون انتخابات مجلس شوراي اسلامي با حضور و همفكري مديران ارشد دولت تدبير و اميد به اينجا ختم نشده و اقدام عجيب تر موسوي لاري در اين سفر را بايد برگزاري جلسه شوراي اداري با حضور روساي كليه دستگاه هاي اجرايي شهرستان دانست!

در همين زمينه برخي منابع موثق خبر مي دهند مسئولین ارشد دولت در شهرستان از مديران دستگاه هاي دولتي و اجرايي شهرستان مهر دعوت كرده است تا در نشست شوراي اداري اين شهرستان با حضور سيد عبدالواحد موسوي لاري حضور يابند. در حالي اين جلسه در باغ شخصي يكي ديگر از اصلاح طلبان اين شهرستان برگزار شده است.

البته اين تنها اقدام خلاف ضوابط مديران دولتي در راستاي انجام فعاليتهاي سياسي و انتخاباتي به شمار نمي رود؛ پيش از اين نيز برخي مديران ارشد دولت يازدهم همچون معاون اول رئيس جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ضمن حضور در جلسات ماهيانه احزاب وابسته به جريان اصلاحات، به ايراد نطق پرداخته و در خصوص چگونگي كسب اكثريت كرسي هاي مجلس شوراي اسلامي، به رايزني و تبادل نظر پرداخته بودند.

گفتني است اين دومين سفر موسوي لاري طي دو ماه اخير به زادگاهش در جنوب استان فارس به شمار مي رود كه حاكي از نگراني عميق ليدر اصلاحات و ترس از عدم فتح كرسي هاي مجلس حتي در زادگاه وزير كشور دولت اصلاحات است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴
0
به موسوي بگيد باران نبارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴
0
فقط و فقط پسر وزیر بزرگ اطلاعات اقای علوی