کد خبر: ۷۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴
امام جمعه نی ریز:

مسئولین از رسیدگی به مشکلات روستاها غفلت نکنند/حل مشکلات روستاییان باعث تقویت اقتصاد مقاومتی می شود

آیت الله فقیه گفت: روستاها مرکز تولید و خدمت است، باید مشکلات روستاییان برطرف شود تا با تولید خود، اقتصاد مقاومتی تقویت شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نبض نی ریز، خطیب نماز جمعه نی ریز در نماز جمعه این هفته با گرامی داشت عید غدیر و جایگاه ولایت، بر ضرورت بزرگداشت این عید بزرگ تاکید کرد و گفت: عید غدیر از اعیاد اصلی ما شیعیان است.

آیت الله سید محمد فقیه با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: وظیفه اصلی نیروی انتظامی مبارزه با ناامنی های اخلاقی و فرهنگی در جامعه است.

امام جمعه نی ریز با بیان اینکه اقتدار وامنیت کشور در سایه سرنیزه های نیروهای انتظامی در سراسر کشور است، ادامه داد: وظایف آنان بسیار سنگین است و باید برای اجرای احکام الهی، سرمایه گذاری و جان فشانی کنند.

وی با بیان اینکه لباس مامورین انتظامی لباس  مقدسی است افزود: این لباس حفاظت از فرهنگ اسلام و اخلاق اسلامی، جلوگیری از ناامنی و خنثی کننده برنامه های دشمنان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نی ریز با تاکید بر توجه بیشتر مسئولین به روستاها گفت: روستاها مرکز تولید و خدمت است، باید مشکلات روستاییان برطرف شود تا با تولید خود، اقتصاد مقاومتی تقویت شود.

آیت الله فقیه با بیان اینکه 80 درصد جمعیت کشور بالای 18 سال سن دارند، بر ضروررت ازدیاد نسل تاکید کرد و گفت: فرزندان اسلام و نسل تشیع باید زیاد شود، نه اینکه دشمنان ما حسرت نفت داشته باشند و ما عقیم باشیم.

امام جمعه نی ریز با گرامی داشت روز جهانی کودک اضافه کرد: باید به کودکان و نسل جدید توجه کرد و از تجربه سالمندان و بزرگان نیز باید استفاده کرد.

وی در پایان با محکوم کردن دولت آل سعود در فاجعه منا بیان داشت: آمریکا و اسرائیل دشمن سرسخت اسلام و حامی اصلی رژیم آل سعود در این جنایات است.

گفتنی است نمازگزارن نی ریزی در پایان نماز و در روز عید غدیر، میهمان ضیافت الهی بودند.

 

نظرات بینندگان