کد خبر: ۷۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 12 مهر 94

وقتی سقف بالای سر مردم غیراستاندارد می شود/ ورود برخی «سیاسیون مهندس» به انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی فارس

برگزاری دادگاه بابک زنجانی عنوان مشترک روزنامه های چاپ امروز شیراز است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد ورود پیکر 104 تن از جانباختگان حادثه منا به کشور دستمایه این روزنامه شده تا تمام صفحه نخست خود را با آن پر کند؛ از تیتر یک امروز گرفته که از میان صحبت های روحانی در مراسم ادای احترام گرفته تا عکس امروز که به این مراسم اختصاص داده شده است: «به هیچ عنوان از خون عزیزانمان در فاجعه منا نخواهیم گذشت».

تشییع پیکر 15 تن از جانباختگان استان فارس که قرار بود امروز(یکشنبه) در شیراز برگزار شود به فردا(دوشنبه) موکول شده است. این خبر هم در زیر تیتر یک امروز چاپ شده است.

پای تبلیغات کاندیداهای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی هم به این روزنامه باز شده تا آنجا که پوستر تبلیغاتی یکی از کاندیداها در نیمه پایینی چاپ شده و صدر اخبار داخلی هم به همین کاندیدا و برنامه هایش مربوط می شود. تبلیغات این روزهای کاندیدهای هیئت مدیره نظام مهندسی فارس، آن قدر زیاد و در نوع خود جالب است که مردم فکر می کنند، اکنون در فضای یک هفته ای انتخابات مجلس به سر می برند.

سالاد

«وقتی سقف بالای سر مردم هم غیراستاندارد می شود»، این یکی از عناوین برگزیده امروز روزنامه پرتیراژ خبرجنوب است. مدیرکل استاندارد فارس گفته است: اوایل مهرماه 13 نوع عایق رطوبتی از سطح بازار جمع آوری شد که مشخص شد،  عایق رطوبتی شرق پارس، پایا، سلمان عایق دلیجان، سپهر شرق، ماهان، شایان بام اقدام به جعل نشان استاندارد کرده و با وجود ابطال پروانه شان همچنان محصول خود را روانه بازار می کنند.

مطلب دیگری که در خبرجنوب به چاپ رسیده مربوط به تبلیغ کاندیداهای انتخابات هیات مدیره انتخابات نظام مهندسی فارس است. این روزها پول های زیادی برای این انتخابات خرج می شود، در حالی که نظام مهندسی مرکزی است صدرصد تخصصی. علاوه بر مبالغ هنگفت، ورود برخی سیاسیون مهندس هم به این انتخابات در نوع خود جالب است. سیاسیونی که به قول خود وقتی برای سر خاراندن ندارند!

سالاد «افساد فی الارض اتهام زنجانی» تیتر یک امروز شده است. این موضوع به اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی مربوط است و مشروحی از این جلسه کار کرده است.

«104 جانباخته حادثه منا وارد کشور شدند» تیتری است که برای عکس امروز انتخاب شده است. این تعداد از جانباختگان طی مراسمی با حضور سران کشور وارد کشور شدند. رییس جمهور هم در این مراسم با اشاره به فاجعه منا گفته: «لازم شود با زبان اقتدار سخن می گوییم».

«مسکنی برای مسکن» عنوانی است که برای یادداشت امروز انتخاب شده است. نویسنده به اوضاع نابسامان این بازار و رکود حاکم بر آن پرداخته است.

سالاد موضوع نخستین جلسه دادگاه محاکمه بابک زنجانی را تیتر یک خود کرده است: «بابک زنجانی از جعل پرونده در زندان تا تغییر شماره شناسنامه!». این خبر که مربوط به یکی از خبرگزاری ها است در دومین صفحه این روزنامه کار شده است.

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان برگزار شده و افشانی در این برنامه گفته: «امنیت زیربنای همه اقدامات است». این خبر که در صدر اخبار داخلی کار شده با همین گفته افشانی تیتر شده است.

نظرات بینندگان