کد خبر: ۷۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

فرماندار استهبان: نیروی انتظامی اخلاق‎مداری و امنيت عمومی را سرلوحه کار خود قرار داده است

شرفی گفت: نيروی انتظامی سنگربانان جامعه هستند و بايد اخلاق‎مداری،ايجاد نظم، امنيت عمومی، اقتدار و صلابت در برخورد با مجرمين را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای ارتقای آنها سعی و تلاش کنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سراج استهبان؛ شرفی فرماندار استهبان با حضور در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی، ضمن تبريک هفته ناجا و دهه امامت و ولايت تصريح کرد: نيروی انتظامی از مهمترين و اصلی ترين نهاد و حافظ نظم و امنيت پايدار در جامعه است که بخش مهمی از امنيت پايداری که امروزه در سطح کشور ايجاد شده مرهون فداکاری و رشادت‎های شبانه‎روزی نيروهای مخلص متعهد و زحمت‎کش نيروهای انتظامی است.

نماينده عالی دولت در شهرستان پرسنل نيروی انتظامی را بی‎ادعاترين خادمان به ملت و حافظان امنيت و پاسداران ارزش‎های انقلاب اسلامی ذکر کرد و جلب اعتماد عمومی را بزرگترين سرمايه اين نيرو دانست که موجب اقتدار و صلابت ناجا در جامعه است

وی اظهار داشت : نيروی انتظامی سنگربانان جامعه هستند و بايد اخلاق‎مداری،ايجاد نظم، امنيت عمومی، اقتدار و صلابت در برخورد با مجرمين را  سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای ارتقای آنها سعی و تلاش کنند.

شرفی در پايان امنيت کشور را به  برکت خون شهداء ،ايثارگريها و تلاشهای نيروی انتظامی با اقتدار بيان کرد وناجا را نماد نظم و انظباط در جامعه خواند.

نظرات بینندگان