کد خبر: ۷۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
در راستای بدرقه باشکوه پیکر جانباختگان منا

امام جمعه، استاندار و فرمانده سپاه فجر فارس اطلاعیه مشترک صادر کردند

امام جمعه شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس و استاندار این استان در بیانیه مشترکی خواستار حضور پر شکوه مردم در مراسم بدرقه پیکر جانباختگان فاجعه منا شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس، در اطلاعیه مشترک نماینده ولی فقیه در فارس، فرمانده سپاه فجر فارس و استاندار این استان ضمن تاکید بر لزوم تشییع باشکوه جان باختگان منا آمده است: مراسم تشییع پیکر مطهر حجاج خانه خدا و ضیوف‌الرحمان منا، در ساعت 9/30صبح فردا و پس از اقامه نماز در مضجع شریف و منور حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) بر دوش اهالی سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد و جان باختگان دیدار معبود با مشایعت پر شور اقشار مردم رهسپار دیار باقی خواهند شد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: از تمام دوستداران حق و حقیقت برای شرکت در مراسم بدرقه پیکر پاک این به حق‌پیوستگان مذبح منا و تکریم و تسلی خاطر بازماندگان دعوت به عمل می‌آید.

نام آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز، سید محمد علی افشانی استاندار این استان و سرتیپ پاسدار غلام حسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس در ذیل این نامه ذکر شده است.

نظرات بینندگان