کد خبر: ۷۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴

شلیک تیر خلاص بر پیکر نیمه جان شهرک صنعتی سروستان/ تنها چاه آب این شهرک خشک شد

این روزها خشک شدن چاه آب مصرفی شهرک صنعتی شماره یک سروستان، ادامه فعالیت چند شرکت تولیدی باقی مانده را در اما و اگر قرار داده است.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، شهرک صنعتی شماره یک سروستان که تا چند سال پیش، بیش از 10 کارخانه بزرگ و کوچک صنعتی در آن فعالیت داشت و هزاران نفر از جوانان سروستانی در این مجموعه مشغول کار بودند، این روزها و در کنار تعطیلی حدود 90% ازکارخانجات آن با بحران کمبودآب دست و پنجه نرم می کند و ادامه فعالیت  چند کارخانه کوچک باقی مانده را با اما و اگر مواجه کرده است.

 براساس آخرین اخبار دریافتی، چاه آب مصرفی این شهرک که حدود 10 سال پیش از شهرداری خریداری شد، چند روز پیش به طور کامل خشک شد و هنوز تصمیم قاطعی از سوی مسئولین سروستان برای حل این مشکل گرفته نشده است.

 مسئول یکی از شرکت های این مجتمع تولیدی و صنعتی در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اشاره به بحران بی آبی اظهار داشت: مشکل کم شدن آب چاه این شهرک و در نهایت خشک شدن ان در اواخر شهریورماه جاری می تواند منجر به تعطیلی کامل شهرک صنعتی سروستان  شود.

 وی در ادامه این مطلب گفت: از سال گذشته تاکنون جلسات متعددی با مسئولین ارشد شهرستان در جهت حل مشکل تامین آب شهرک صنعتی شماره یک سروستان داشته و تقاضای جابجایی چاه آب مذکور از مسئولین سازمان آب کرده ایم اما به دلیل کاغذبازی های اداری به هیچ وجه به خواسته ما توجهی نشد .

  این تولید کننده نیمه فعال همچنین افزود: تامین آب برای این شهرک حداقل کاری است که دولت می تواند برای ما انجام دهد و امید ما را به ادامه فعالیت زنده نگه دارد وگرنه ما توان خرید آب از بخش خصوصی به دلیل هزینه بالای آن را نداریم.

 خاطر نشان می شود در آخرین جلسه تصمیم گیری مسئولین سروستان در خصوص حل مشکل آب شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان،مقرر شده که آب مورد نیاز از طریق تانکرهای سیار تامین شود.

 

نظرات بینندگان