کد خبر: ۷۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

جاسازي 88 كيلوگرم ترياك زير بار چوب

مأموران با هماهنگي مقام قضائي به محور ورودی شیراز از سمت شهرستان نی ریز اعزام و پس از ايست و بازرسي خودرو مورد نظر را شناسايي و توقيف كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مأموران اين پليس با توقيف يك دستگاه كاميون، در بازرسي از آن 88 كيلو و 300 گرم ترياك كشف كردند.

 سرهنگ محمد جعفر تولايي با اعلام اين خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مطلع شدند  فردی ضمن جاسازی یک محموله مواد مخدر در یک دستگاه کامیون، قصد دارد مواد مخدر را به مقصد استان فارس انتقال و تحویل عوامل وابسته دهد.

وي ادامه داد: مأموران با هماهنگي مقام قضائي به محور ورودی شیراز از سمت شهرستان نی ریز اعزام و پس از ايست و بازرسي خودرو مورد نظر را شناسايي و توقيف كردند.

 رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس با بيان اينكه خودرو حامل بار چوب مرکبات بود، افزود: اين خودرو به همراه راننده آن جهت بازرسی دقیق تر به مقر این پلیس انتقال داده شد.

تولايي گفت: پس از بازرسي دقيق از خودرو 88 كيلو و ۳۰۰ گرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي زير بار چوب مركبات جاسازي شده بود، كشف شد.

وي افزود: شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر مي باشد.


نظرات بینندگان