کد خبر: ۷۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

هزینه درمان دختر زرین دشتی مبتلا به سرطان تامین شد + عکس

با گذشت 5 روز، به همت خیرین و برخی مسئولان هزینه درمان سرطان این دختر زرین دشتی تامین شده است.

به گزارش شیرازه، هفته گذشته خبری در یکی از رسانه های محلی شهرستان زرین دشت منتشر شد که دل هر انسانی را به درد می آورد. خبر این  بود؛ یک خانواده سه نفره ای در شهر دبیران زندگی می کردند که مادر خانواده فلج بود و یکی از دختران مبتلا به سرطانی عجیب. شیرازه با تیتر «زندگی وحشتناک دختر زرین دشتی با یک غده سرطانی عجیب روی سر + عکس» آن را بازنشر داد. حالا با گذشت 5 روز، به همت خیرین و برخی مسئولان هزینه درمان سرطان این دختر زرین دشتی تامین شده است.

زرنوشت نوشت: پیرو این خبر، احمدی نمایند مردم داراب و زرین دشت با حضور در شهرستان و عیادت از این بیمار و تماس با دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز وضعیت جسمانی این دختر مبتلا به سرطان را توضیح داد.

محمدتقی حسنی یکی از شهروندان دبیرانی که مسئولیت کارهای پذیرش این بیمار را برعهده دارد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اله یاری مدیرکل کمیته استان فارس هزینه تغذیه بهمراه مکان اسکان این خانواده از طریق این نهاد تامین و همچنین هزینه پذیرش بهمراه مداوای بیمار نیز از طریق دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شد

وی افزود: در حال حاضر پزشک معالج این دختر، دکتر منصور انصاریان متخصص رادیوتراپی  می باشند و  مراحل اولیه بستری شدن و آزمایشات را انجام داده و منتظر است تا طی چند روز آینده تشکیل کمیسون پزشکی بدهند.

نظرات بینندگان