کد خبر: ۷۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
غلامی سرپرست هیئت والیبال شهرستان مُهر در گفتگو با عصر مهر:

فراخوانی تیم والیبال منتخب بانوان شهرستان مُهـر جهت حضور در لیگ استان

سرپرست هیئت والیبال شهرستان مُهر گفت: در این فراخوانی بیش از 90 ورزشکار خانم از بخش‌های مرکزی، اسیر، گله‌دار و وراوی در سالن شهدای مهر برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از عصر مُهـر، محمود غلامی سرپرست هیئت والیبال شهرستان مُهر در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: هیات والیبال بانوان شهرستان مُهـر جهت تشکیل تیم والیبال منتخب بانوان در سراسر شهرستان جهت حضور در لیگ استان فراخوانی شدند.

محمود غلامی در ادامه اظهار داشت: در این فراخوانی بیش از 90 ورزشکار خانم از بخش‌های مرکزی، اسیر، گله‌دار و وراوی در سالن شهدای مُهر برگزار شد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان مهر در ادامه افزود: این فراخوانی زیر نظر مربی درجه‌یک خانم رحیمه شهابی اقدام به تمرین کردند.

 غلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در پایان این فراخوانی مربی والیبال توانست از میان شرکت‌کنندگان تعداد 24 ورزشکار انتخاب و به این هیات معرفی کند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان مُهر در جواب خبرنگار ما که از وی پرسید لیگ والیبال بانوان در استان در چه تاریخی برگزار خواهد شد گفت: این لیگ در مهرماه برگزار خواهد شد.

محمود غلامی رئیس هیئت والیبال شهرستان مُهر در پایان افزود: امید است که بتوانیم در تمرینات پیش رو این تیم را آماده اعزام به بازی‌های لیگ استان کنیم.

 

پایان پیام/

نظرات بینندگان