کد خبر: ۷۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴

گرامیداشت مهاجرین الی الله در شهرستانی که قربانی نداد

مردم ارسنجان با وجود آنکه طبق مشیت الهی در فاجعه بزرگ منا آسیب دیده ای نداشتند، اما با حضور در این مراسم نسبت به حاجیان سفر کرده ادای احترام و نسبت به هموطنان داغ دیده خود همدردی و نسبت به رژیم جنایتکار آل سعود ابراز نفرت کردند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از ارسن نیوز؛ مراسم یاد بود قربانیان فاجعه منا در ارسنجان برگزار شد. مردم ارسنجان با وجود آنکه طبق مشیت الهی در فاجعه بزرگ منا آسیب دیده ای نداشتند، اما با حضور در این مراسم نسبت به حاجیان سفر کرده ادای احترام و نسبت به هموطنان داغ دیده خود همدردی و نسبت به رژیم جنایتکار آل سعود ابراز نفرت کردند.

 امام جمعه موقت ارسنجان در سخنانی ضمن تسلیت فاجعه منا گفت: «آل سعود جنایتکار با بی تدبیری و حتی خصومت، حج امسال را خونین کرد و این بی پاسخ نخواهد ماند.»

حجة الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به نهیب مقام معظم رهبری به آل سعود افزود: « اگر این نهیب انقلابی معظم له نبود هنوز حتی پیکرهای مطهر مهاجرین الی الله به کشور بازنگشته بود.»

وی همچنین افزود: «متاسفانه در داخل کشور عده ای ناآگاه و عده ای مغرض که منتظر چنین فرصتی بودند، ناجوانمردانه این فاجعه را بهانه ای برای تاختن به فریضه حج واجب کرده اند غافل از اینکه تعطیل این واجب اسلامی نه در صلاحیت بنده و شما و نه حتی دولن وزارت خارجه هست.»

قرائت قرآن به یاد ارواح مهاجرین الی الله، مرثیه خوانی و سینه زنی و قرائت شعر در لعن آل سعود از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

فرماندار و معاون وی، شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر و بخش و شهرستان، فرمانده هان و کارکنان سپاه و نیروی انتظامی، رییس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و تعداد دیگری از مسوولان ارسنجان نیز به همراه مردم در این مراسم شرکت کرده بودند.


نظرات بینندگان